تمهیدات شهرداری فومن برای جمع آوری زباله های شهری


باز باران خبر- مهین چراغی: شهرداری فومن برای جمع آوری زباله های شهری و انتقال به موقع آنها از سطح شهر تمهیداتی اندیشده است.
رئیس اداره خدمات شهری شهرداری فومن با اعلام این خبر گفت: با توجه به امکانات موجود و حجم بالای زباله شهری دستور کار مجموعه خدمات شهری جمع آوری به موقع زباله های شهری توسط پرسنل و پاکبانان پرتلاش خدمات شهری می باشد.
مصطفی حسن زاده افزود: با توجه به حجم بالای تولید زباله در شهر فومن، روزانه بیش از ۲۸ تن زباله شهری و در ایام تعطیلات بیش از ۳۵ تن زباله در سطح شهر جمع آوری می شود. وی خاطرنشان کرد: در راستای بهبود وضعیت و خدمات رسانی هرچه بهتر به شهروندان با برنامه ریزی صورت گرفته سه شیفت کاری بصورت شبانه روزی وظیفه جمع آوری زباله های شهری را بر عهده دارند.
وی یادآورشد: همیاری و مشارکت شهروندان در حوزه خدمات شهری بویژه در موضوع حساس و پر اهمیت زباله بسیار مهم است وبرای کم کردن دغدعه ها و کاهش حجم زباله های شهری همراهی و مساعدت مردم را انتظار داریم، ضمن اینکه مجموعه نیروهای خدمات شهر در رفع مشکلات این حوزه تمام تلاش خود را خواهند کرد.
وی در پایان بر مشارکت شهروندان برای جمع آوری زباله و گذاشتن آن راس ساعت ۲۱ شب در پشت درب منازل تاکید نمود و اذعان داشت: درصورت عدم جمع آوری زباله های شهری با سامانه پاسخگوی ۱۳۷ شهرداری فومن تماس بگیرید تا در کوتاهترین زمان ممکن اقدامات لازم جهت جمع آوری زباله صورت پذیرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=21973

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: