آقای وزیر بهداشت چاره کار استعفاست!

سرانجام آنچه نباید رخ می داد، حادث شد و اتفاقی که نباید می افتاد به وقوع پیوست و آزاد گذاشتن مسافرت ها و سفرهای نوروزی در عید امسال همه رشته ها را پنبه کرد و آنطور که معلوم و هویداست کشور وارد سونامی کرونایی وحشتناکی شده که البته تازه در اول راه آن قرار داریم!
متاسفانه مسئولان و متولیان امر هم که هیچگونه همکاری و هماهنگی در اکثر زمینه ها و حوزه ها با یکدیگر ندارند و فقط یاد گرفته اند توپ را به زمین حریف بیاندازند و مدام یا یکدیگر را مقصر جلوه می دهند و یا همه کاسه و کوزه ها را بر سر مردم می شکنند و خلاص!
ضمن اینکه در این اوصاف دکتر نمکی وزیر بهداشت، حریرچی معاون ایشان و سایر دست اندرکاران و مسئولان وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی نیز انگار هیچ قدرت و مرجعیتی ندارند و به نوعی با قربان صدقه رفتن، حرف های غیرمنطقی و من بمیرم و توبمیری به قصد فریب اذهان عمومی را دارند!
آقای وزیر بهداشت! اینکه کسی به حرف شما گوش نکرده و سایر اعضای ستاد ملی کرونا هم برای سخنان تان در مورد عواقب باز گذاشتن راه ها و سفرهای نوروزی ارزشی قایل نشدند و بزم سفرهای نوروزی را رونق بخشیدند و آنی شد که نباید می شد! چاره کار، کناره گیری و استعفای شما و سایر همکاران عزیز شما می باشد!
آقای دکتر نمکی این عذر بدتر از گناه است که می فرمایید، کسی به حرف ما گوش نکرد و موچ چهارم کرونا با شدت در کشور آغاز و اکثر شهر ها در شرایط بحرانی و رنگ قرمز قرار گرفته اند! پس وظیفه و تکلیف شما به عنوان نفر اول بهداشت و درمان کشور چیست؟!
اگر اینطور که شما می فرمایید کسی به حرف علمی و تخصصی ارزشی قائل نمی شود پس چرا شما همچنان در مسند خود حضور دارید؟! آیا این خجالت آور نیست که کسی برایتان و به سخنان تان توجه ای نمی کند؟! آقایان نمکی و حریرچی عزیز که خیلی هم تاکنون زحمت کشیده اید و در همین بحبوحه یکساله شیوع این ویروس حتی شما هم کرونا گرفته اید؛ شما را به خدا و برای رضا خداوند استعفا بدهید و بروید کنار؛ شاید فرجی شد؟! شاید فرد جایگزین شما از الزامات و تحکیم مطلوبتری برای اقناع سایر متولیان و مسئولان و اعضای ستاد ملی کرونا برخوردار بوده و باعث نجات جان مردم شد!
آقا دکتر بفرمایید استعفاء بدهید، باور کنید کسی مانع نخواهد شد!

کریم خورسندی مژدهی

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=19267

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: