مشکل رودخانه های زرجوب و گهررود را با کمک دولت مرتفع می کنیم

شهردار جدید رشت در مراسم معارفه خود با بیان این که دولت و سیستم دولتی به دنبال توسعه رشت است، گفت: مشکل زرجوب و گهر رود رشت را با کمک دولت مرتفع می کنیم.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از ایرنا، ناصر حاج محمدی اظهار داشت: رودخانه‌های زرجوب و گوهرود که در گذشته از مناطق تفریحی بودند اکنون از مشکلاتی همچون ورود فاضلاب و بوی بد رنج می‌برد، که بایستی برای رفع آن مشکلات تلاش شود.

وی با بیان اینکه بستر توسعه در رشت فراهم است، افزود: سالیان سال در حق رشت کوتاهی شده، از امام زاده هاشم که وارد می‌شود، ورودی‌های رشت با مشکل است.

وی با اشاره به بدهکاری شهرداری رشت خاطر نشان کرد: آیا شهرداری یک شهر با حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت، امروز بایستی ۸۰۰، ۹۰۰ میلیارد تومان بدهکار باشد؟

شهردار جدید رشت بیان داشت: بایستی همدل باشیم، تنها اشکالی که وجود داشته و دیگر وجود نخواهد داشت، برای رفع مشکلات همدلی و هماهنگی بسیار مهم است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه شهرداری مکان سیاسی نیست، تصریح کرد: کارمندان در مجموعه شهرداری اگر می‌خواهند همکار من در این مجموعه باقی بمانند، بایستی به این مهم توجه جدی داشته و برای رسیدگی به امور شهری و مردم تلاش کنند.

حاج محمدی بیان داشت: رشت طی دو سال اخیر در حالت ایستایی قرار گرفته، برای پیشرفت امور شهرداری رشت را دو شیفته می‌کنم، البته قرار نیست نیروها را تغییر دهم.

وی خاطر نشان کرد: اگر کارمندی در شهرداری رشت لایق باشد، حتی در پایین‌ترین سطح، برای ارتقایش کمک می‌کنم، مشکلات شهرداری رشت یکی پس از دیگری مرتفع خواهم کرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=1835

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: