دستگیری متخلفین شکار ۱۶ قطعه کبک به همراه ۳ قبضه سلاح در سیاهکل

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سیاهکل از دستگیری شکارچیان غیرمجاز به همراه ۱۶ قطعه کبک و ۳ قبضه سلاح شکاری در این شهرستان  خبر داد.

به گزارش باز باران‌خبر و به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست گیلان ، جواهردشتی با اعلام این خبر گفت : مأموران یگان حفاظت محیط زیست سیاهکل به همراه ماموران کلانتری دیلمان موفق به دستگیری ۳ متخلف شکار کبک شدندوی افزود : مأموران یگان حفاظت پاسگاه محیط بانی آغوزی ، با همکاری مستمر علاقه مندان به طبیعت و جوامع محلی حافظ حیات وحش و همراهی و مساعدت نیروهای پرتلاش کلانتری پیرکوه بخش دیلمان با حضور در منطقه و انجام گشت و کنترل یا ایجاد ایست و بازرسی موفق به دستگیری متخلفین شکار شدند که همراه آنان دو قبضه اسلحه مجاز و یک قبضه اسلحه غیرمجاز و تعداد ۱۶ قطعه کبک شکار شده کشف و ضبط شد.
 رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سیاهکل اظهار داشت : با توجه به شرایط این پرونده به دستور دادستان  خودروی متخلفین نیز در کلانتری پیرکوه توقیف شدد.
وی در پایان اعلام داشت : تا کنون  سازمان حفاظت محیط زیست هیچگونه  مجوز و پروانه شکار صادر ننموده و حتی در زمانهایی که مطابق دستورالعمل های صادره پروانه شکار نیز صادر می شود شکارچیان  موظفند شروط و قوانین و  محدودیتهای اعلام شده در پروانه از قبیل تعداد ، گونه و روزهای شکار را رعایت کنند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=15022

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: