برگزاری جشن بزرگ تجلیل و تکریم از بازنشستگان شهرداری کلاچای به مناسبت روز خانواده

باز باران خبر/ عصر روز جمعه بیست و سوم تیرماه جشن بزرگ‌ تجلیل و تکریم از بازنشستگان شهرداری کلاچای در محل پارک ساحلی این شهر با حضور پرشور مردم و مسئولان برگزار شد.

به نقل از نگاه شمال؛ دکتر رشاد شهردار کلاچای با تبریک این روز و پاسداشت و حفظ حرمت بازنشستگان شهرداری گفت ؛ بزرگداشت خانواده و تکریم بازنشستگان به عنوان دو عنصر مهم که ضامن استحکام و اعتلای جامعه هستند در کنار یکدیگر در تقویم جمهوری اسلامی ایران گنجانده شده است.

شهردار کلاچای ادامه داد ؛ این روز بزرگ را به تمامی بازنشستگان عزیز و خانواده های این عزیزان بویژه خانواده بزرگ شهرداری و بازنشستگان این خانواده بزرگ صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

وی در ادامه با تقدیر از رییس و اعضای شورای شهر کلاچای به شرح گزارشی مبسوط از عملکرد یکساله شهرداری پرداخت و گفت ؛ آسفالت معابر و خیابانها از دغدغه های اصلی مردم این شهر بود و بحمداله روکش ۱۵ کوچه خاکی با مساحت ۱۲ هزار مربع در این شهر انجام شد.

بازگشایی معابر و شن ریزی کوچه ها از دیگر فعالیت‌های عمرانی شهرداری بود.

رشاد افزود ؛ ست ورزشی پارک ساحلی بزودی تعویض می‌شود و طرح مطالعاتی استخر بزرگ شهر کلاچای به اتمام رسیده وظرف دو هفته آینده استارات کار زده می‌شود.

شهردار کلاچای همچنین از افتتاح پارک شهدای سلامت تا ایام دهه مبارک فجر خبر داد‌.

وی در پایان از آغاز به کار دفتر کانون بازنشستگان شهرداری کلاچای بمنظور رسیدگی به مشکلات بازنشستگان در هفته آینده خبر داد

 کامران علیپور رئیس شورای شهر کلاچای در این مراسم

ضمن گرامیداشت مقام شامخ بازنشستگان شهرداری گفت؛ ما هرچه داریم از خدمات ۳۰ ساله این عزیزان است که عمری را در مجموعه شهرداری به مردم این شهر خدمت کردند.

وی در ادامه با تقدیر از دکتر رشاد شهردار کلاچای گفت؛ شهردار سختکوش و پرتلاش این شهر که تاکنون خدمات شایسته ای به این شهر نموده است ، پیشنهاد برگزاری این جشن را داد تا در یک مراسم کاملاً آبرومند و خاص و بزرگ این اتفاق محقق شود و این جشن شادی را در کنار خانواده‌های آنها و شهروندان محترم برگزار نماییم.

علیپور در ادامه مهمترین دغدغه‌های بازنشستگان را معیشت آنان و تأمین سلامت و حفظ منزلت اجتماعی بازنشستگان عنوان کرد و گفت؛

در بحث پرداخت حقوق بازنشستگان، انشالله تا پایان تیر ماه اتفاقات خوبی برای این عزیزان رقم خواهد خورد.

رئیس شورای شهر کلاچای با تاکید تکریم آنان گفت ؛ هنگامی که بازنشستگان وارد مجموعه شهرداری می‌شوند برای انجام هر کاری باید اولویت داشته باشند و شأن آنان حفظ شود

کامران علیپور کلایه در ادامه در خصوص عملکرد شورا توضیحاتی داد و گفت : ۷۰ جلسه رسمی در شورای شهر کلاچای برگزار شده است .‌شورای شهر کلاچای در تعامل با سایر ادارات بوده و شورای شهر کلاچای تنها شورای شهرداری نیست و تعامل بسیار خوبی با ادارات مختلف دارد

وی افزود؛ ما میزبان مدیر کل اقتصادی مجتمع کمیته امداد ۴ استان شمالی در شورای شهر بودیم و مشکل زمین ورزشی را با کمک شهردار و دیگر اعضای شورا حل کردیم.

علیپور اذعان کرد ؛ انشاالله به زودی یک جشنواره ورزشی در این شهر برگزار خواهد شد.

رئیس شورای شهر در پایان خاطر نشان کرد ؛

با تعامل با شهردار و اعضای شورا تلاش داریم تا با استفاده از همه ظرفیت‌های شهرداری به مردم نجیب این شهر خدمت کنیم

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=31655

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: