همدلی و مواسات، طرحی ارزشمند برای کمک به نیازمندان متاثر از کرونا

فرماندار شهرستان رشت گفت: همدلی و مواسات طرحی ارزشمند برای کمک به نیازمندان متاثر از ویروس کرونا در ماه مبارک رمضان در راستای فرمایشات رهبر انقلاب است.

به گزارش باز باران خبر، میرشمس مومنی زاده چهارشنبه شب در جلسه هماهنگی برای اجرای طرح همدلی و مواسات در فرمانداری رشت افزود: اجرای این طرح باید به خوبی و با برنامه ریزی در شهرستان رشت اجرا شود تا ثمرات آن به مردم برسد.

وی با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و همکاری خوب مردم در اجرای آن اظهار داشت: همراهی و همکاری خوب مردم و اصناف شهرستان رشت در اجرای این طرح جای قدردانی دارد.

فرماندار شهرستان رشت خاطر نشان کرد: ما به عنوان حقوق بگیر و دارای انگیزه خدمت خودمان را باید جای اصناف بگذاریم، اگر یک ماه حقوق دریافت نکنیم، برای ما سخت است، اما اصناف با تعطیلی مغازه هایشان کار بزرگی کردند.

وی با اشاره به تعطیلی بازارهای هفتگی شهرستان رشت در پی شیوع ویروس کرونا بیان داشت: فروشندگان در بازارهای هفتگی تنها منبع درآمدشان برپایی همین بازارها بوده اما برای مقابله با ویروس کرونا همکاری کردند.

مومنی زاده با تاکید بر ضرورت توجه به افراد نیازمند متاثر از ویروس کرونا اضافه کرد: زمانی که مردم در این شرایط مشکل دارند، ما مسئولان نباید بی توجه باشیم بنابراین اجرای طرح همدلی و مواسات فرصتی برای توجه ما مسئولان به نیازمندان است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=8894

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: