برترین شطرنجبازان گیلان معرفی شدند

رقابت های شطرنج قهرمانی استان گیلان یکشنبه شب با معرفی نفرات برتر در رشت پایان یافت.
به گزارش باز باران خبر و به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان ، در این دوره از رقابت ها، ۱۷۲ شطرنجباز دارای درجه های مختلف از شهرها و بخش هایاستان گیلان در سالن شطرنج مهد اندیشه مجموعه ورزشی یادگار امام رشت با هم به رقابت پرداختند.
در پایان این رقابت ها، آرش طاهباز با کسب هشت و نیم امتیاز عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات شطرنج استان گیلان را به خود اختصاص داد.
همچنین محمدمیران خادمی با کسب هفت و نیم امتیاز در مکان دوم این مسابقات قرار گرفت و امیرمحمد سوزنکار نیز با کسب هفت امتیاز مقام سوم رقابت های شطرنج قهرمانی گیلان را تصاحب کرد.
آریا امیدی، محراب خوشکلام و علی راستبد دیگر شطرنجبازان مطرح استان گیلان نیز با کسب هفت امتیاز و به دلیل امتیاز شکنی، به ترتیب عناوین چهارم تا ششم رقابت ها شطرنج قهرمانی گیلان را کسب کردند.
رقابت های شطرنج قهرمانی استان گیلان در ۹ دور به روش سوییسی به مدت یک هفته و با سر داوری امیررضا جدیدی و با حضور دو شطرنجباز دارای درجه استاد بین المللی و سه شطرنجباز نیز با درجه استادی فیده برگزار شد.
در پایان از سوی مسئولان برگزاری این رقابت ها، به برترین شطرنجبازان رقابت های قهرمانی استان گیلان حکم قهرمانی و همچنین جوایزی اهداء شد.
در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=2467

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: