«مرد بازنده» به روی صحنه می رود

 

باز باران خبر/ عصر روز یکشنبه ، ۸ بهمن ماه در نشست خبری
که در حوزه هنری برگزار شد ، از پوستر نمایش «مرد بازنده» که به همت گروه تئاتر رویداد و تهیه کنندگی حسین عمادی به روی صحنه می‌رود رونمایی شد.

در این نشست صمیمی دست اندرکاران گروه رویداد برگزار کرده بودند در ابتدا مسعود بدرطالعی، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در آثاری همچون فیلمهای “نزدیکتر بیا”، “درخت چشمه”، “بوفالو” و سریالهای “نوار زرد ۲″، “لاک پشت (کوچه خندان)”، “گنج راه شیری”، “کوبار”، “گذر از رنج ها” و سرپرست گروه تئاتر رویداد ، با اشاره به آغاز فعالیت این گروه هنری از سال ۸۲، و با یادی از زنده یاد احمد بدرطالعی عنوان کرد:
از رسانه‌ها انتظار داریم که مردم را بیشتر به تئاتر دعوت کنند تا همه اقشار جامعه تماشاگر تئاتر باشند.

در ادامه این نشست خبری کارگردان جوان،
آرمین طیب نعیمی گفت، متن نمایش «مرد بازنده» اقتباسی از داستان کوتاه آنتوان چخوف است. وی افزود: فضای این نمایش کمدی – فانتزی خواهد بود.

شایان ذکر است این نمایش دومین تجربه کارگردانی اوست. وی با اشاره به اینکه: کارگردانی را با تئاتر «درستکارترین قاتل دنیا» آغاز کرده است که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت ، امیدوار است «مرد بازنده» هم مخاطبان را جذب کند.

 

آرمین طیب نعیمی با بیان اینکه «مرد بازنده» از ۱۷ بهمن ماه لغایت اول اسفندماه سال جاری به مدت ۱۵ شب در سالن سردار جنگل تئاتر شهر رشت به روی صحنه می‌رود، تصریح کرد: طی پنج ماه گذشته در حال تمرین بودیم و هفته ای چهار جلسه تمرین داریم و همچنان ادامه دارد.

طیب نعیمی، مدت زمان این نمایش را ۹۰ دقیقه دانست و عنوان کرد: این نمایش محتوای پیچیده‌ای ندارد و بر فرم و بازی‌ها تمرکز کردیم تا مخاطب بتواند با داستان ارتباط برقرار کند.

نمایش «مرد بازنده» به نویسندگی و کارگردانی آرمین طیب نعیمی ساعت ۱۹ عصر ۱۷ بهمن ماه تا اول اسفندماه در تئاتر شهر رشت به روی صحنه می‌رود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=34431

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: