اعطای تسهیلات خرید مسکن بدون سپرده در بانک مسکن

باز باران خبر/ مدیر روابط عمومی مدیریت شعب بانک مسکن گیلان‌ از اجرای طرح ۸۲ به منظور کمک به خانه‌دار شدن اقشار مختلف جامعه و تقویت قدرت خرید متقاضیان مسکن خبر داد.

به گزارش باز باران خبر؛ محمد واحدی مقدم مدیر روابط عمومی مدیریت شعب بانک مسکن گیلان در تشریح این خبر اظهار داشت:بانک مسکن به مناسبت سالروز تاسیس این بانک (۲۵ دی ماه سال ۱۳۱۷) ، از ۲۵ دی ماه تا ۲۲ بهمن ماه سالجاری مصادف با سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی طرح اعطای تسهیلات خرید مسکن بدون سپرده را اجرایی می کند.
وی افزود:متقاضیان خرید مسکن با استفاده از تسهیلات ناشی از اوراق حق تقدم می‌توانند از طریق طرح مذکور ۵۰% از تسهیلات درخواستی خود را بدون خرید اوراق و از محل بدون سپرده استفاده نمایند به نحوی که ۵۰% مبلغ تسهیلات قابل پرداخت از محل اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن و ۵۰% مابقی از محل منابع بدون‌سپرده تامین می شود و متقاضیان فقط برای نیمی از تسهیلات نیازمند خرید اوراق می باشند.
مدیر روابط عمومی مدیریت شعب بانک مسکن گیلان خاطرنشان کرد:به عنوان مثال شخصی که در شهر رشت قصد خرید واحد مسکونی را دارد در صورتی که از تاریخ صدور پروانه ساختمانی ملک مورد نظر حداکثر ۲۵ سال سپری شده باشد مشمول تسهیلات ۸۰ میلیون تومانی می‌باشد که برای استفاده از این مقدار تسهیلات صرفاً لازم است برای ۴۰ میلیون تومان از آن اوراق خریداری نماید و ۴۰ میلیون تومان باقیمانده را بانک از محل بدون سپرده پرداخت می کند.
شرایط اعطای تسهیلات
وی درخصوص شرایط اعطای تسهیلات گفت:اعطای تسهیلات خرید مسکن تا سقف های قابل پرداخت از محل اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن، با توجه به شهر محل وقوع ملک خریداری شده پرداخت می شود.
واحدی مقدم تصریح کرد:مبلغ تسهیلات اعطایی خرید مسکن در شهر رشت بصورت انفرادی ۸۰ میلیون تومان و برای زوجین ۱۶۰ میلیون تومان است.
وی یادآورشد:در طرح ۸۲ ،نیمی از وام اعطایی با نرخ سود تسهیلات ۱۸ % و مدت بازپرداخت آن ۶۰ ماه است ، نیم دیگر نیز با سود تسهیلات ۱۷/۵٪و بازپرداخت آن در ۱۴۴ماه می باشد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=17820

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: