تیمور پورحیدری در نشست با ائمه جماعات صمت گیلان: ائمه جماعات، سفیران مذهبی و اجتماعی در بخش تولید و تجارت هستند

 

باز باران خبر/ مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: نقش آفرینی روحانیون و ائمه جماعات در جهاد تبیین بسیار اثربخش است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل صمت گیلان: تیمور پورحیدری در نشست صمیمانه با ائمه جماعات ادارات صمت شهرستان‌های گیلان در محل اداره کل رشت اظهار داشت: نقش ائمه جماعت تنها برگزاری نماز نیست بلکه در کنار نماز باید مسائل روز کشور و دستاوردهای نظام به درستی تبیین و تشریح شود.

وی ائمه جماعات را سفیران مذهبی و اجتماعی انقلاب در بخش تولید و تجارت دانست و گفت: خادمان و فعالین عرصه کسب و کار به ارشادات متقن دینی با استناد به کلام خداوند و احادیث جهت کسب روزی حلال نیازمندند.

دکتر پورحیدری بر روسای کمیسیون نظارت شهرستان‌های گیلان تکلیف کرد: در آموزش‌های مصوب اصناف به ویژه در بخش مکاسب، از ظرفیت روحانیون و ائمه جماعات استفاده نمایند تا احکام و مسائل شرعی در روند ارتزاق اصناف تبیین گردد .

وی با تاکید بر اینکه ائمه جماعات باید زمان بیشتری علاوه بر ساعات نماز را صرف پاسخگویی به سوالات شرعی و اجتماعی کارمندان صمت شهرستان‌ها نمایند عنوان کرد: بصیرت افزایی و خنثی نمودن بخشی از دسایس دشمنان مردم و نظام بر عهده صاحبان تریبون و مبلغان دینی است و انجام درست این تکلیف الهی بزرگ می‌تواند بسیاری از ابهامات و مشکلات را در آحاد مردم به ویژه کارمندان دولت مرتفع نماید.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در پایان ضمن تاکید بر جدیت برگزاری نماز در ادارات صمت گیلان گفت :قطعاً اجرای فرائض دینی می‌تواند چراغی نورانی در مسیر خدمت رسانی به مردم و جلب رضایت حق تعالی باشد و دقت نظر در این امر الهی با نظارت متولیان ستاد اقامه نماز اداره کل در بهبود وضعیت معنوی اثر گذار خواهد بود.

گفتنی است در پایان نشست از زحمات و خدمات شایسته ائمه جماعات پرتلاش شهرستان با اهدای لوح و هدایا تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=34948

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: