طی حکمی از سوی استاندار گیلان؛

سرپرست اداره کل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری منصوب شد

طی حکمی از سوی استاندار گیلان؛

 

سرپرست اداره کل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری منصوب شد

 

باز باران خبر/ طی حکمی از سوی استاندار گیلان سرپرست اداره کل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری منصوب شد.

بنابر این گزارش در جلسه ای که صبح امروز یکشنبه ۲۶ شهریور ماه  با حضور استاندار و معاونین استانداری گیلان بر پا بود، سید هاشم حسینی با حکم اسدا… عباسی  به سمت سرپرست اداره کل دفتر استاندار منصوب و مشغول به کار شد.

در این جلسه استاندار گیلان با قدردانی از تلاش های مدیرکل پیشین دفتر استاندار از مدیرکل جدید این حوزه خواست تا با توجه به برنامه ها و سیاست های راهبردی دولت مردمی و انقلابی و منویات رهبر معظم انقلاب که در دیدار اخیر با هیات دولت مبنی بر تقویت اطلاع رسانی مناسب؛  تمامی موضوعات حائز اهمیت استان گیلان را با بهره گیری از همه ظرفیت های موجود پیگیری و نتایج آن به آگاهی مردم رسانده شود.

شایان ذکر است مسئولیت دفاتر نمایندگان در مجلس شورای اسلامی و دبیر فراکسیون،  پیگیری ارتباطات مردمی قوه مقننه با وزارتخانه ها، سازمان ها و نهادها از جمله سوابق ۲۰ سال اخیر سید هاشم حسینی می‌باشد.

ضمن اینکه  استاندار گیلان پس از دوسال حضور در این منصب سرانجام یک گزینه شایسته و کاربلد را برای امور داخلی و اطلاع رسانی استانداری بکار گرفته که باید این انتخاب وی را به فال نیک گرفت؛  انتخابی که قطعا با توجه به توانایی ها و ظرفیت های مناسبی که در سید هاشم حسین سراغ داریم، هم نظر شخص استاندار و مدیران استان و هم نظر جامعه رسانه ای و مطبوعالی استان تامین خو اهد شد.

گفتنی است پیش از این حسین محمدیان عهده دار مسئولیت مدیرکلی دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری بود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=32697

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: