یک چهارم بیمه شدگان اصلی تامین اجتماعی گیلان را زنان تشکیل می دهند

باز باران خبر/ بیش از ۱۱۴ هزار نفر از بیمه شدگان اصلی و افزون بر ۱۵۵۰۰ نفر از بازنشستگان تامین اجتماعی گیلان را زنان تشکیل می دهند.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی تامین اجتماعی گیلان؛ علی حسین نژاد همزمان با ایام بزرگداشت روز زن و مقام مادر، در گزارشی آماری با اعلام مطلب فوق افزود: تا پایان آبان ماه سالجاری ۴۴۶۳۵۰ بیمه شده اصلی تحت پوشش تامین اجتماعی گیلان قرار داشته اند که از این تعداد ۱۱۴۰۹۱ نفر یعنی ۲۶ درصد را جامعه بانوان تشکیل می دهند. 

وی همچنین اظهار داشت: ۶۰۸۳۳ نفر از این جمعیت در زمره بیمه شدگان اجباری شاغل در واحدهای تولیدی، صنعتی، خدماتی و … بوده و ۳۳۹۹۳ نفر نیز در زمره بیمه زنان خانه دار می باشند.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان همچنین اذعان کرد: حدود ۹۰۰۰ نفر از بیمه شدگان مشاغل آزاد، ۵۰۰ بیمه شده اختیاری، ۶۸۱۰ نفر از قالیبافان تحت پوشش استان را زنان تشکیل می دهند. 

علی حسین نژاد در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: ۱۵۵۴۱ نفر از جمعیت بازنشستگان استان یعنی ۱۶ درصد را نیز زنان تشکیل میدهند و ۸۷ درصد جامعه مستمری بگیران بازمانده استان نیز بانوان هستند.

شایان ذکر است در حال حاضر بیش از ۲۲۵۰ نفر از جمعیت ۷۵۵۰ نفری مقرری بگیران بیمه بیکاری تامین اجتماعی گیلان را نیز بانوان تشکیل می دهند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=22564

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: