ورود مرد فوتبالی گیلان به کارزار انتخابات شورای شهر رشت

باز باران خبر/ افشین ناظمی مربی و پیشکسوت فوتبال گیلان به کارزار انتخابات شورای اسلامی شهر رشت ورود کرده است.

به گزاش باز باران خبر؛ افشین ناظمی مربی و پیشکسوت نام آشنا و معروف گیلان برای حضور در انتخابات شورای اسلامی رشت اعلام آمادگی کرده و از جمله کاندیداهایی است که صلاحیت ورود به بحث انتخابات وی تایید شده است.
مرد فوتبالی گیلان متولد ۱۳۴۹ است و در سوابق فعالیت های خود بازیکن و کاپیتان تیم پگاه گیلان ، سرمربی ، سرپرست و مدیر عامل تیم های فوتبال داماش ،سپیدرود و شهرداری فومن ، بازیکن اسبق تیم ملی جوانان ایران (حاضر در مسابقات آسیایی سال ۱۳۶۶) ، بازیکن اسبق تیم های سپیدرود و استقلال رشت ،مربی سابق باشگاه داماش گیلان در لیگ برتر را دارد.
همچنین افشین ناظمی بازنشسته شهرداری رشت می باشد و در کارنامه کاری خود ۸ سال عنوان معاونت ورزشی سازمان فرهنگی ، ورزشی و اجتماعی شهرداری رشت را دارد و سه سال نیز مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری رشت بوده است.
” ناظمی ” انگیزه ی خود از کاندیداتوری در انتخابات پارلمان شهری را احساس تکلیف و علاقه به توسعه ی رشت در همه حوزه ها به عنوان یک شهر پویا ، با قدمت و دارای جایگاه ویژه بیان می کند.
لازم بذکر است حوزه مدیریت شهری جایگاهی است که هر فرد تاثیر گذار معتقد به نظام مقدس جمهوری اسلامی با سابقه فعالیت اجرایی ، فرهنگی ، ورزشی ، مدیریتی و … می تواند خود را در بوته آزمایش شهروندان برای برگزیده شدن در انتخابات پارلمان شهری قرار دهد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=19769

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: