مدیرعامل جدید آب و فاضلاب گیلان معرفی شد

باز باران خبر: با صدور حکمی از سوی حمیدرضا جانباز مدیرعامل آب و فاضلاب کشور مازیار علیپور به عنوان مدیر شرکت آب و فاضلاب استان گیلان معرفی شد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب گیلان؛ معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی آب و فاضلاب‌کشور در مراسم معارفه مدیرعامل جدید آب و فاضلاب استان گیلان گفت: هدف‌گذاری شده تا سال های آینده حضور فیزیکی برای خدمات دهی جمع شود و فقط خدمات به صورت غیرحضوری و بدون مراجعه مردم انجام شود.

مسعودخشایی افزود: در همین راستا، صدور قبض در استان گیلان دیگر به صورت کاغذی صادر نمی شود و ١٠٠درصد به صورت غیرحضوری انجام می شود.

وی با بیان اینکه کارهای ارزشمندی وزارت نیرو در استان گیلان انجام داده است، گفت: همواره توجه ویژه ای به گیلان بوده است که در همین راستا  در سال ۸۵- ۸۶  با ایجادخط وام بانک جهانی، گیلان در رشت و انزلی  از اولین استان های بهره مند از این وام بود.

خشایی تصریح کرد: هم اینک ۹۹.۹۶ درصد جمعیت شهری گیلان از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار  هستند  و در حوزه روستایی گیلان جزو ۱۰ استان برتر از لحاظ تحت پوشش آبرسانی در کشور است.

وی ادامه داد: با اعتبار  یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان میلیارد تومان آبرسانی به  ۷۱۱ روستا را  تکمیل می کنیم.

خشایی اظهار داشت: در بحث خدمات مشترکین  در گیلان خدمات خوبی انجام شده  و میزان رضایتمندی مردم نمره ارزیابی آب و فاضلاب خواهد بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان نیز در این جلسه گفت: با وجود اقدامات خوبی در حوزه آب و فاضلاب انجام شده اما هنوز کارهای بسیاری هم مانده است.

 عباس صابر با اشاره به اراده دولت برای محرومیت زدایی افزود: هنوز در گیلان آبرسانی سیار داریم که باتوجه به حجم بارش ها این امر برازنده  استان نیست.

وی اظهار داشت: حمع آوری فاضلاب در استان هنوز با مشکلات جدی مواجه است که باید برای رفع این مشکلات تلاش و اهتمام مضاعف داشت.

مازیار علیپور مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب گیلان نیز  آبرسانی سالم با فشار کافی و دفع بهداشتی فاضلاب را مهترین اهداف این شرکت عنوان کرد و گفت: بدلیل نبود رقیب در حوزه آب و فاضلاب و داشتن انحصار در تولید اب این امر مسئولئیت ما را سنگیتن تر می کند  و باید تلاش شود تا این مسئولئیت را به طور صحیح انجام دهیم.

 وی اظهار داشت: افرادی که در این حوزه به مردم خدمت می کنند باید ضمن خوشرویی به قوانین مسلط باشند و در حداقل زمان پاسخگوی مردم باشند تا بتوانیم رضایت مردم را جلب کنیم.

مازیار علیپور پیش از این مدیریت دفتر قرار دادها و هسته گزینش شرکت آب و فاضلاب گیلان را برعهده داشت.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=22881

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: