دستگیری عاملان قمه‌کشی در پره صیادی

فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری عاملان قمه‌کشی و شرارت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از ایسنا، سرهنگ سیدجعفر جوانمردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در فرماندهی انتظامی انزلی اظهار کرد: در پی مراجعه حضوری فردی به کلانتری ۱۲مبنی بر اینکه هنگامی که در پره صیادی مشغول به کار بوده٬ از سوی دو مجرم سابقه دار مورد ضرب و شتم با قمه قرار گرفته، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات انجام شده هویت دو متهم را شناسایی کردند.

وی با بیان اینکه متهمان اقدام به انتشار تصاویر مجروح شدن متشاکی در فضای مجازی کردند، گفت: پس از شناسایی مخفیگاه متهمان، ماموران پلیس امنیت عمومی با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و هر دو متهم را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند. در بازرسی از محل دستگیری متهمان دو قبضه سلاح سرد کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه دو متهم ۲۸ و ۲۱ ساله که دارای سوابق متعدد نزاع و درگیری بودند انگیزه خود را از نزاع اخیر قدرت‌نمایی و ایجاد رعب و حشت در بین سایر مجرمان سابقه‌دار و مردم اعلام کردند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی در پایان با اشاره به برخورد قاطع پلیس و مقام قضائی با هنجارشکنان، تاکید کرد: پلیس به عنوان ضابط قضائی بدون اغماض با مجرمانی که با ایجاد رعب و وحشت و قدرت نمایی قصد ایجاد هویت کاذب برای خود را دارند٬ برخورد می کند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=7116

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: