انتخابات، حضور حداکثری، انتخاب صحیح

(بخش دوم)

اجرای شایسته و بدون نقص انتخابات وظیفه بسیار مهمی است که لازمه آن مراعات قوانین و مقرراتی است که در این رابطه وجود دارد. در نتیجه باید برای پیشبرد بهتر امور کاندیداها و هواداران آن ها به ضوابط موجود پای بند بوده، هم احترام افراد را نگاه دارند و هم دنبال حضور پرشور و حداکثری آحاد جامعه پای صندوق های رأی باشند.   نکته ای که شایسته است به آن توجه شود این است که همه مردم باید بدانند مهمترین مسئله مهم کشور حضور حماسی، شورانگیز و حداکثری اقشار مختلف ها است. حضور حداکثری موجب می شود که:

۱ ـ اعتبار نظام اسلامی افزایش یابد.

۲ ـ علاقه افرادی که هنوز مردد هستند رأی بدهند یا گله و شکایتی از وضع موجود دارند بر اثر دیدن صف های طولانی رأی دهندگان بیشتر شود.

۳ ـ موجب افزایش اعتماد به نفس مسئولین می گردد.

۴ ـ سبب ارتقای جایگاه بین المللی کشور در سطح منطقه غرب آسیا و جهان می شود.

۵ ـ تهدیدهای گوناگون دولت های مستکبر را  کمرنگ و خنثی می سازد.

۶ ـ اقتدار ملی را به بهترین شکل ممکن تقویت کرده و استحکام می بخشد.

۷ ـ مردم و به ویژه جوانان را نسبت به آینده امیدوار و خوشبین می کند.

۸ ـ بسیاری از موانع پیشرفت را از پیش پای ملت برمیدارد.

۹ ـ در دل معاندان خارجی و داخلی بذر یأس و ناامیدی می کارد. 

۱۰ـ دهان عیب جویان و منتقدین مغرضی که از شکست نظام خوشحال می شوند را می بندد.

۱۱ ـ فتنه های بزرگ و کوچک را بی اثر می کند.

۱۲ ـ اهمیت حضور سرنوشت ساز مردم را به مقامات و مدیران گوشزد می نمایند.طی چند سال گذشته دشمنان کوشیدند این گونه شیطنت و بدجنسی کرده و جنگ روانی راه بیاندازند که انتخاباتی که در خرداد سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد، نوعی رفراندوم نیز هست به این معنا که مردم در این انتخابات اعلام می کنند که نظام اسلامی را می خواهند یا نه؟!

در حالی که انتخابات خرداد نشان خواهد داد که مردم به وسیله رأی خویش و با صدای بلند و رسا به جهان می گویند که مسائل و مشکلات اجرایی کشور را خودمان حل کرده و نیازی نداریم به دلسوزی دروغین و فریبکارانه دشمنان قدیمی و قشر مرفه، نوکیسه و غرب زده داخلی که مدام چشمشان به دهان غربی ها دوخته شده و کاملا تابع اوامر آن ها هستند . 

با عنایت الهی این انتخابات بار دیگر نشان خواهد داد که جوانان ایران زمین با ایمان محکم، بصیرت و استقامتی که از خود به منصه ظهور می گذارند با غیرت مثال زدنی و بی نظیر در این صحنه نیز حضور یافته و پیروزی خیره کننده دیگری را در تاریخ اسلام و ایران به ثبت می رسانند همانطور که موارد زیر را رقم زدند:ـ پیروزی انقلاب اسلامی بر حکومت طاغوتی پهلوی و بیرون راندن آمریکایی ها از کشور.ـ مدیریت هشت سال دفاع مقدس و خنثی سازی ایجاد یک جنگ جهانی کوچک که با کمک های بی دریغ و همه جانبه بیش از چهل کشور در دنیا به صدام حسین بعثی در جهت تحمیل جنگی ویرانگر که فکر می کردند آن جنایتکار برای رسیدن به تهران و اشغال ایران، فقط به یک هفته زمان نیاز دارد که با رهبری حضرت امام خمینی(ره)، اطاعت مردم از رهبر خویش و جانفشانی های رزمندگان، به طور کامل شکست خورد و حتی یک سانتیمتر از خاک ما در دست دشمن باقی نماند.

ـ بازسازی ویرانی های مناطق جنگ زده و بازگشت آوارگان به شهرها و روستاهای خود در نقاط مرزی.

ـ رسیدن به خودکفایی در امر ساخت انواع سلاح های دفاعی، هواپیما و هلیکوپتر جنگی، تولید انواع موشک، ماهواره، لیزر، پهپاد، ارسال موجود زنده به فضا، پیشرفت های حیرت انگیز علمی در کلیه زمینه ها و حرکت شتابان در مرز دانش های نوین. 

ـ عبور از فراز و نشیب های متعدد ناشی از محاصره اقتصادی طولانی مدت از سال۱۳۵۷ تا به امروز.ـ کنترل هوشمندانه فتنه بسیار پیچیده و گسترده سال ۱۳۸۸ و فتنه های قبل و بعد از آن. 

ـ موفقیت قاطع در مسیر دفاع از حرم های اهل بیت عصمت و طهارت(ع)  و مردم عراق و سوریه و نابودی گروهک صهیونیستی آمریکایی داعش و بستن پرونده گروهک های تکفیری.

ـ مدیریت زلزله ها و سیل های متعدد در استان های مختلف و بازسازی خانه های مردم در مناطق ویران شده.

از نکات یاد شده می توان به این نتیجه رسید که ملت بزرگ و شجاع ایران در بسیاری زمینه ها سرآمد ملل دیگر می باشد و به تعبیر بهتر باید گفت که واقعا بی نظیر است.   

ادامه دارد

سیدعبدالباقی اسحاقی

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=20234

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: