بهترین بازیگر سال سینمای ایران معرفی می شود

مدیر دومین دوزه جشن سینمایی آکادمی «افسانه زندگی» گفت: بعد از معرفی هفت فیلم مطرح سال سینمای ایران نوبت به معرفی بهترین بازیگر سال و مطرح ترین فیلم خارجی زبان است.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از ایسنا، سجاد اصغری جشن سینمایی آکادمی «افسانه زندگی» را بزرگترین رویداد مستقل سینمای ایران دانست و اظهار کرد: بعد از معرفی هفت فیلم مطرح سال سینمای ایران نوبت به معرفی بهترین بازیگر سال و مطرح ترین فیلم خارجی زبان است.

وی افزود: سعی کردیم با به کارگیری تمام مولفه های اصول بازیگری بهترین بازیگر سال سینمای ایران را انتخاب کنیم که در این حوزه به اتفاق آرا به انتخاب بهترین بازیگر مرد سینمای ایران نزدیک شدیم.

مدیر دومین دوره جشن سینمایی آکادمی «افسانه زندگی» با بیان اینکه در بخش بهترین بازیگر زن سینمای ایران براساس مولفه های مد نظر به انتخاب اصلح ترین نزدیک شده ایم، تصریح کرد: هنوز اتفاق آرا بر روی فرد خاصی متمرکز نشده است.

اصغری ادامه داد: بنا بر تصمیماتی که در شورای آکادمی گرفت شده، اصل را بر این گذاشتیم با در نظر گرفتن تمام موارد مرتبط به حوزه بازیگری انتخابی شایسته برای رسیدن به بهترین بازیگر سال داشته باشیم.

وی اضافه کرد: بهترین بازیگر سال این دوره که ما قصد معرفی آن را داریم محدود به تولیدات یکسال گذشته نیست، بلکه سعی کردیم بهترین بازیگر سال را با نگاهی فراگیر که مورد رضایت علاقه مندان سینما به ویژه خود سینماگران باشد انتخاب کنیم؛ همچنین قبول داریم در هر انتخابی خطا و دلگیری در بازخورد هم وجود دارد.

مدیر دومین دوره جشن سینمایی آکادمی «افسانه زندگی» با اشاره به بخش بین الملل معرفی مطرح ترین فیلم خارجی زبان نیز، یادآور شد: از بین فیلم هایی که در جشنواره های بین المللی عرضه شدند سعی کردیم بهترین آثار سینمایی را با دقت بررسی کنیم لذا مدیر بخش بین الملل معرفی مطرح ترین فیلم خارجی زبان «تهمینه میلانی» است که یکی از کارگردانان مطرح و صاحب نام سینمای ایران محسوب می شود.

وی فیلم های «مغزهای کوچک زنگ زده» کاری از هومن سیدی، «تنگه ابوقریب» کاری از بهرام توکلی، «سرو زیر آب» کاری از محمدعلی باشه آهنگر، «دارکوب» کاری از بهروز شعیبی، «کامیون» کاری از کامبوزیا پرتوی»، «بمب؛ یک عاشقانه» کاری از پیمان معادی و «جاده قدیم» کاری از منیژه حکمت را هفت فیلم مطرح سال سینمای ایران دانست که در دومین دوره جشن سینمایی آکادمی «افسانه زندگی» معرفی شدند.

مدیر دومین دوره جشن سینمایی آکادمی «افسانه زندگی» خاطرنشان کرد: به دلیل همزمانی ایام سوگواری محرم با روز ملی سینما، بهترین بازیگر سال سینمای ایران و مطرح ترین فیلم خارجی زبان در ۸ شهریورماه در سالن موج نو این آکادمی معرفی می شود.

 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=3477

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: