شکست کرونا با تدبیر حقیقی

کرونا یک ویروس بسیار خطرناک و ساخته ذهن ها و دست های آلوده انسان های دانشمند و شیطان صفتی است که در آزمایشگاه های فوق سری دولت های استکباری به مرحله تولید و به کارگیری در مکان های هدف، رسیده و اکنون آهسته آهسته به طور قطره چکانی، خودشان هم اذعان و اعتراف می کنند که سرعت سرایت و واگیردار بودن آن از کنترل سازندگان خارج شده و به شکل یک بلای گسترده و وحشتناک جهانی درآمده است.

◾جنگ بیولوژیک

حال این بیماری را یک جنگ بیولوژیک بدانیم یا خیر ـ که به اقرار کارشناسان غربی، ویروس یاد شده ساخته مراکز تحقیقاتی پنهانی دولت آمریکا است ـ چه درمان و یافتن واکسن آن، مدت ها طول بکشد یا در مدت کوتاهی، با همت دانشمندان مؤمن، متعهد، پاکدامن و بشردوست ایرانی، به نتیجه مطلوب منجر گردد ـ که در این زمینه، خبرهای خوشی هم به گوش می رسد ـ میزان تلفاتش بالا باشد یا در سطح محدود و قابل کنترلی باقی بماند، مطمئنا باید هرچه سریعتر آن را شکست داد و زندگی عادی را به کلیه کشورهای جهان و از جمله مملکت ما، بازگردانید.

◾تفاوت ایران با سایر نقاط دنیا
تفاوت کرونای ایران با کرونای سایر نقاط دنیا در این بوده و هست که کشور ما علاوه این بیماری با یک ویروس رسانه ای خطرناکتر دیگر مواجه بود به نام وطن فروشان قلم به مزد فعال در تلویزیون های فارسی زبان مستقر در کشورهای بیگانه که با پول عربستان و امارات، انگلیس و آمریکا و برخی فعالان مزدور شبکه های اجتماعی ـ از گروهک تروریست منافقین لانه کرده در کشور آلبانی گرفته تا گروه های ضدانقلاب با اسامی گوناگون و با نام های عجیب و غریب ـ در این شرایط حساس، با تمام قوا به جان ملت و دولت ایران افتاده و هر حادثه ای را چندین برابر بزرگتر جلوه داده و ته دل مردم را خالی می کردند. اما وقتی بدتر از این حوادث، در کشورهای غربی رخ داد، چنان آن را ساده و عادی جلوه دادند که گویا در آنجا، هیچ اتفاقی نیفتاده و هر چیزی سر جای خودش است!

◾عبور از موانع
ملت بزرگ ایران، در طول چهل سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی نشان داد که هیچگاه در برابر جنگ نظامی، جنگ نرم، تهاجم فرهنگی، فتنه های رنگارنگ و هر نوع شیطنتی که از سوی دشمنان و نوکران آن سر بزند، ساکت و دست بسته نمانده و با سرعتی شگفت انگیز، از موانع عبور کرده و راه حل ها را با ایمان، بصیرت، تدبیر و زیرکی، پیدا کرده و داغ شادمانی را بر دل دشمنان عنود، گذاشته و می گذارند.

◾وظیفه مردم
وضعیت فعلی کرونا نیز به همین منوال است که در حال حرکت به سوی پیروزی بر این حادثه دلخراش هستیم. در این میان لازم است که مردم عزیز، قرنطینه های خانگی را خودشان رعایت کرده و از مسافرت ها، به طور جدی، چشم پوشی نمایند تا هرچه زودتر دامنه این جریان، جمع شده و اقشار مختلف جامعه بتوانند به روال عادی زندگی روزمره شان بازگردند.

◾وظیفه دولت
البته مخفی نماند که اگر دولت محترم واقعا می خواهد به این مسئله زیان آور پایان دهد، باید علاوه بر جدیت و قاطعیت در کنترل دقیق سفرهای بین استانی، هزینه های زندگی اصناف و گروه هایی از مردم را که درآمدشان به طور روزمرد یا قراردادی بوده یا آنقدر اندک است که در این شرایط دشوار هم ناچار به کار کردن می باشند را تا پایان ماجرا، به طور کامل و بدون هرگونه وقفه یا بهانه جویی، تأمین نماید تا بخش عمده ای از شهروندان، دیگر نیازی به خروج از خانه نداشته و در منازل خویش بمانند تا این داستان، به پایان خوش خویش برسد.
کرونا آن قدر بزرگ نیست که ما را بترساند و آن اندازه کوچک هم نیست که آن را دست کم بگیریم و برای حذف آن سهل انگاری کنیم!

سیدعبدالباقی اسحاقی 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=8552

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: