برخورد با مشاوران املاک متخلف در گیلان

باز باران خبر/ رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان از اجرای طرح برخورد با مشاوران املاک متخلف در شهرستان رشت خبر داد و گفت: در این راستا ۴۱ واحد صنفی پلمب شد.
سرهنگ “علی حیدرخواه” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: با هدف رعایت قانون، صیانت از امنیت اخلاقی، تحقق برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی در اصناف، طرح‌های کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی از سوی پلیس اجرا می‌شود.
وی در ادامه با بیان اینکه در همین راستا ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان از هزار و ۹۳۶ واحد صنفی مشاور املاک در طح شهرستان رشت بازدید کردند، افزود: در این راستا برای ۵۳ واحد صنفی اخطاریه پلمب صادر و ۴۱ واحد صنفی نیز پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری به عمل آمد.
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه برخورد با این مغازه‌ها به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات و عدم درج کد رهگیری، الصاق نرخ نامه، حق‌الزحمه در بند ۷ و ۱۰ مبایعه‌ نامه و غیره بوده است، گفت: متصدیان این صنوف با تشکیل پرونده به اداره تعزیزات حکومتی معرفی شدند.
این مقام انتظامی در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=33095

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: