سپیدرود برای بقا به معجزه نیاز دارد!

سپیدرود رشت در یکی از حساس ترین و مهمترین بازی های فصل، مقابل نساجی قائم شهر سه بر یک شکست خورد تا بقا در لیگ برتر برای تنها نماینده فوتبال گیلان سخت تر از قبل شود .

حالا سپیدرود باید در هفته پایانی رقابتها، استقلال تهران را در ورزشگاه آزادی شکست دهد تا در صورت پیروزی یا تساوی ذوب آهن اصفهان در مقابل نفت مسجد سلیمان (در مسجد سلیمان) لیگ برتری باقی بماند!

در روزی که ابر و باد و مه و خورشید و فلک دست به دست هم داده بودند تا قرمزپوشان سپیدرود با برتری مقابل حریف نه چندان قوی اش، در لیگ برتر ماندگار شود، میزبان نتوانست قفل دروازه حریف را باز نماید ( به جز گل دقایق پایانی بازی و زمانی که سه گل از نساجی عقب بود!)

نساجی قائم شهر هم در روزی که سه امتیاز بازی چندان برایش با ارزش و مهم نبود ولی بد موقعی یقه نادر دست نشان را گرفت و بخصوص در خط دفاع و دروازه بسیار منسجم و هماهنگ عمل نمود.

آنچه در این دیدار مشهود بود اینکه میزبان از شروع بازی تا قبل از دریافت گل اول تیم برتر میدان بود و بارها تا یک قدمی باز کردن قفل دروازه نساجی پیش رفت ولی به نظر می رسید که دروازه نساجی طلسم شده و مدافعین تیم میهمان حداقل دو بار توپ را از جلوی دروازه شان دفع نمودند تا یک بار دیگر ضعف گلزنی قرمزپوشان رشت در طول فصل مشخص شود!

توپ های بلند بر روی دروازه حریف در شرایطی ارسال می شد که سپیدرودی ها فاقد یک مهاجم سر زن می باشند؛ از طرف دیگر بازیکنان سپیدرود در محوطه جریمه رقبا مجموعاً فاقد قدرت گلزنی بوده و در طول فصل فرصت های عالی و فراوانی را به راحتی به هدر دادند؛ مشکل فنی و ایرادی که از ابتدای فصل گریبانگیر نماینده گیلان در لیگ برتر بود.

بهرحال بقا سپیدرود در لیگ برتر، کم رنگ تر از قبل شده و به معجزه ای نیاز دارد تا خود را در لیگ حفظ کند! برتری در برابر آبی پوشان پایتخت و آن هم در روزی که استقلال تهران برای گرفتن سهمیه آسیایی نیاز به سه امتیاز بازی دارد، کار آسانی نیست، هرچند که یکی از جذابیت های مستطیل سبز غیر قابل پیش بینی بودن آن است و تا امید است زندگی باید کرد.

سید امیر فرحسینی

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=907

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: