سارق شاسی سوار منازل به همت پلیس رشت دستگیر شد

«وحید س » سارق حرفه ای منازل که بارها به خلوت کاشانه شهروندان خزیده و دارایی و یادگارهای زندگی ‌شان را به یغما برده بود با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس رشت به فرماندهی سرهنگ حسن زاده رییس شعبه مبارزه با سرقت منازل اداره آگاهی رشت دستگیر و به دست قانون سپرده شد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از ایرنا، این فرد در نهایت خونسردی پس از اطمینان از نبود صاحب خانه به منازل شهروندان ورود می کرد و همه داشته های ارزشمندشان را در چمدانی به یغما می برد تا خود و همسرش زندگی مرفه تر و مجلل تری داشته باشند و تفاوتی نداشت که اموال سرقتی ؛ تنها یادگارهای بر جا مانده از شوهری است که به‌تازگی سایه حضور پرمهرش از سر همسر جوان و پسر ۱۸ ماهه‌اش کم شده یا دسترنج عمری تلاش و زحمت بازنشسته‌ای که مال اندکی اندوخته و روزگار می‌گذراند.

 این سارق با سابقه با اینکه بارها در استانی دیگر دستگیر و مجازات شده بود اما همچنان به این کار بعنوان روشی راحت برای گذران زندگی ادامه می داد و با پول اموال دزدی برای خودش ماشین شاسی‌ خریده و برای سرقت‌ از همان خودرو  استفاده می کرد وحساب بانکی خودش و همسرش پر بود از پول های سرقت شده شهروندانی که توسط او غارت شده بودند.  

این سارق حرفه ای در هر منزلی که پا می‌گذاشت با آرامش چمدان صاحبخانه را پر می کرد و پای پیاده چمدان به دست در کوچه به راه می افتاد در نهایت خونسردی؛ درست مثل مسافری که چمدان به دست قصد سفر دارد یا خسته از سفری طولانی بازگشته است مسیر چند کوچه طی می کند تا خودرواش شناسایی نشود و این تصویری بود که از او با کلاه پایین کشیده در دوربین های مداربسته کوچه ها و فروشگاه های واقع در مسیر چند سرقت آخری شناسایی شده بود. 

نیروهای پلیس آگاهی استان گیلان عملیات میدانی گسترده و بی‌وقفه ای را برای پیدا کردن این مجرم آغاز کردند و در مدت کوتاهی موفق شدند این سارق شبح وار خونسرد را دستگیر و انبوهی از اموال مسروقه توسط وی را کشف کنند.

 تلاش ماموران نیروی انتظامی به ثمر رسید چرا که قرار نیست بگذارند اموال مردم به تاراج رود ، آنها کوچه به کوچه و خانه به خانه رد این سارق را زدند ، تمام دوربین های مسیر را بازبینی کردند و پس از ساعت ها جستجو  سرانجام این سارق حرفه ای را دستگیر کردند.

 فرمانده عملیات، سرهنگ حسن زاده رییس شعبه مبارزه با سرقت منازل که تنها چند ماه به پایان خدمتش در نیروی انتظامی باقی مانده است بعنوان یکی از  آخرین پرونده های دوران خدمتش برعملیات دستگیری شبح خونسرد متمرکز و سرانجام موفق به دستگیری سارق شد و اینجا همان جایی بود که تبحر سارق سابقه دار در برابر تعهد و تجربه نیروهای انتظامی به زانو در آمد و هیچ شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=7377

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: