انتخابات هیات فوتبال چنانچه برگزار شود باطل است

انتخابات هیات فوتبال چنانچه برگزار شود باطل است.
فرهاد خراسانی در این خصوص گفت : به دلالت بند ۱ ماده ۱۴ آییننامه ، رییس فدراسیون با یک حق رای بعنوان “رییس مجمع” و در بند ۲ همین ماده مدیر کل ورزش و جوانان استان هم به عنوان جانشین رییس مجمع دارای یک حق رای میباشند .
در تبصره ۱ ماده ۱۴ اشاره گردیده است که رییس فدراسیون فوتبال رییس مجمع استان میباشد که در صورت عدم حضور ، شخص مدیر کل ورزش و جوانان استان ریاست مجمع را به عهده خواهد داشت و “رسمیت” مجمع منوط به حضور رییس فدراسیون فوتبال یا مدیر کل ورزش و جوانان استان است .
در تبصره ۲ ماده ۱۴ اشاره گردید که در صورت عدم حضور رییس فدراسیون فوتبال ، یکی از اعضای هیات رییسه یا دبیر کل فدراسیون فوتبال به عنوان نماینده فدراسیون در رای گیری شرکت مینمایند اما نمیتوانند ریاست مجمع را عهده دار شوند .
بنابراین نتیجه میگیریم که با توجه به اینکه خانم بخشی بعنوان مدیر کل ورزش و جوانان اعلام نمودند که در جلسه مجمع انتخابات شرکت نمینمایند و از طرفی هم مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال اعلام نمودند که در جلسه فوق حاضر نمیشوند و اقای حیدر بهاروند را بعنوان یکی از اعضای هیات رییسه به این مجمع معرفی مینمایند و به استناد به تبصره ۱ ماده ۱۴ که اشاره دارد “رسمیت” مجمع منوط به حضور رییس فدراسیون فوتبال یا مدیر کل ورزش و جوانان استان است و از طرفی هم این دو مقام در جلسه مجمع حضور نخواهند داشت بنابراین جلسه مجمع “رسمیت” ندارد و در صورت برگزاری باطل خواهد بود .
مطابق تبصره ۲ ماده ۱۴ ذکر این نکته شایسته توجه است که نماینده فدراسیون در رای گیری شرکت میکند اما نمیتواند ریاست مجمع را عهده دار شود .

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=5279

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: