شایسته گزینی کنید

باز باران خبر/ دکتر سید محمد مهدی باکی هاشمی کد انتخاباتی ۲۱۵ از مدافعان سلامت در سنگر اورژانس، با رای شما در شورای شهر به عنوان مدافع مردم حضور می یابد.
رعایت پروتکل های بهداشتی در بحبوحه تبلیغات، نشست ها، مراودات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی دراین ایام بویژه روزهای پایانی تبلیغات انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا از نان شب هم واجب تر است.
کووید ۱۹ این ویروس منحوس از کوچکترین غفلت ها موج آفرینی میکند
در روزهای اخیر بخشی از تلاش های جان برکفان مدافعان سلامت در طی ۱۵ ماه اخیر در اورژانس ۱۱۵، بیمارستانها و دیگر مراکز بهداشتی و درمانی را برای دوستان واگویه کردم ‌وایثارگری های آنان را برشمردم واز شهدای کادر پزشکی ،پرستاری و… خاطرات شهدای مدافعان سلامت مرور کردم.
دکتر سید محمد مهدی باکی هاشمی می گوید: در چنین شرایطی برای اخذ چند رای بیشتر هرگز به خودم اجازه ندادم ونمی دهم که همه رشته های مدافعان سلامت را پنبه کنم وسلامت مردم را به خطر بیندازم.
وی یادآور شد: اما حسب وظیفه حضور گسترده در انتخابات را با رعایت پروتکل های بهداشتی حیاتی می دانم و ازمردم خوب می خواهم براساس شناخت خود برای ۱۱کرسی پارلمان شهری شایسته گزینی کنند و کد ۲۱۵ از خدمتگزاران خود در اورژانس ۱۱۵ به عنوان یکی از مدافعان سلامت رای دهند.


دکتر سید محمد مهدی باکی هاشمی / کد انتخاباتی ۲۱۵

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=20221

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: