تحریم دشمنان هیچ تزلزلی در مسیر خدمتگزاری به مردم ایجاد نخواهد کرد

باز باران خبر- مریم زارع درخشان: فرماندار رضوانشهر در جمع نماز گزاران این شهرستان با بیان اینکه دشمنان نظام با اقدامات ظالمانه خود درصدد کمرنگ کردن جلوه های انقلاب هستند، گفت: دشمنان با مدل مدیریت انقلابی با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و شهدا مخالف هستند و تحریم دشمنان هیچ تزلزلی در مسیر خدمتگزاری به مردم ایجاد نخواهد کرد.
مهندس سید نادر صفوی میرمحله در جمع نماز گزاران این شهرستان با گرامیداشت یادو خاطره امام شهداء و شهدای انقلاب اسلامی و شهدای مدافعین حرم و سلامت و شهدای مبارزه با مواد مخدر گفت: سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر فرصت مناسبی است تا با بهره گیری از تمام ظرفیت ها و انجام برنامه های مختلف با هدف آگاهی بخشیدن و ایجاد حساسیت در طبقات مختلف جامعه در راستای تقویت زمینه مشارکت های مردمی در عرصه پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر و روانگردان ها، اهتمام جدی داشته باشیم.
وی به وضعیت جامعه جهانی و روند فزاینده تقاضای مواد مخدر در جهان اشاره نمود و افزود: حدود ۲۸۴ میلیون نفر از جمعیت ۱۵ تا ۶۴ سال جهان حداقل یک بار، یکی از انواع مواد مخدر و روان گردانها را در سال مصرف نموده اند.
رییس شورای هماهنگی مواد مخدر رضوانشهر به وضعیت کشور جمهوری اسلامی ایران اشاره و اظهار داشت: تهاجم وسیع فرهنگی و اجتماعی از سوی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، سبب گردیده موضوع اعتیاد به مواد مخدر و روان گردان ها در بیش از چهار دهه اخیر، به عنوان یک مسأله پیچیده و چند وجهی، تنوع گسترده ای به خود گرفته، به گونه ای که بخشی از افراد جامعه در سنین، جنسیت، مشاغل، تحصیلات، مجرد و متاهل، شهری و روستایی، با طبقات اقتصادی و اجتماعی مختلف، وارد این چرخه شده اند.
نماینده عالی دولت در رضوانشهر گفت: دشمن با روند فزاینده عرضه و تقاضای مواد، ضمن ترویج باورهای غلط و تغییر الگوی مصرف مواد، سعی در ایجاد تقاضا برای مشتریان جدید با اولویت نوجوانان و جوانان نموده تا با کسب سود نامشروع، نسبت به قتل عام آنان مبادرت ورزیده و هم زمان با فلج نمودن جامعه، از هر گونه پیشرفت و توسعه پایدار کشور جلوگیری نماید.

صفوی اضافه کرد: با عنایت به منویات مقام معظم رهبری اعتیاد به عنوان مهم ترین و اولویت دارترین آسیب اجتماعی کشور تعیین گردیده و معظم له در خصوص بهره گیری از کلیه ظرفیت ها و امکانات به منظور پیشگیری اولیه از اعتیاد، دستورات لازم را ابلاغ فرموده اند، لذا همه باید در این راستا تلاش کنیم.
وی با توصیه به خانواده ها بیان داشت: خانواده ها باید آگاهی و هوشیاری زیادی داشته باشند تا جوانان این مرز و بوم آلوده به این بلیه شوم و خانمان سوز نشوند.
صفوی افزود: در رضوانشهر با تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی، سپاه و دستگاه های امنیتی و قضایی شهرستان مجموعه کشفیات و همچنین در زمینه دستگیری ها در ۳ ماه اول سال ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۰ درصد افزایش کشفیات داشتیم، این نشان می دهد که قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ در تهیه و توزیع مواد مخدر فعال می باشند.
فرماندار رضوانشهر بهترین راه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر را فرهنگ سازی ، آموزش و آگاه بخشی در بین خانواده ها، اقدامات درمانی و حمایتی اجتماعی، توسعه مشارکت های مردمی به منظور گفتمان سازی اجتماعی و صیانت از معتادان بهبود یافته با راه اندازی مجمع خیرین زندگی و کارآفرینی دانستند.
وی در واکنش به فهرست تحریم های اخیر اتحادیه اورپا گفت: دشمنان همیشه با دقت اتفاقات کشور را رصد می‌کنند و هر جایی که ببینند کاری برای مردم انجام می شد دست به سیاه نمایی و تحریم می زنند؛ از بدو انقلاب در کنار مردم هستم و خواهم بود و تلاش بنده و همکارانم پیاده سازی مدل مدیریت انقلابی بوده و این راه را با تمام توان ادامه خواهیم داد.
صفوی با اشاره به اینکه عزیزان سپاه ما که از بدو انقلاب تاکنون در لیست تحریم ها قرار داشتند و دارند بخاطر اینکه سپاه همیشه و در همه حال در کنار مردم بوده و هست و به همین دلیل در لیست تحریم غربی ها و اتحادیه اروپا قرار گرفته، عنوان داشت: دشمنان با مدل مدیریت انقلابی با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و شهدا مخالف هستند.
وی با تاکید بر اینکه مدیر انقلابی باید به صورت شبانه روزی در خدمت مردم باشد، بیان داشت: مدل مدیریت انقلابی یعنی پیروی از منویات مقام معظم رهبری و وصایای شهدای والامقام و شهید محور مقاومت ما شهید سردار سلیمانی، در کنار مردم بودن و آشنایی با دردهای مردم و استفاده از همه ظرفیت‌ها برای حل مشکلات و توسعه کشور است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=31437

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: