توزیع ۵ هزار اصله نهال در املش ویژه هفته منابع طبیعی

‍    باز باران خبر- سحر مسافر : رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری املش گفت : به مناسبت بزرگداشت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری ۵ هزار اصله نهال رایگان بین مردم توزیع می شود . 

حسن نمازی در گفتگو با خبرنگار گلچین امروز افزود: در راستای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در استان گیلان ، یک میلیارد درخت طی چهار سال کاشته می شود و سهم گیلان ۲۰ میلیون نهال است.

 وی اضافه کرد: در شهرستان املش به مناسبت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری با شعار ( درخت برای زندگی ، با هم بکاریم برای ایران سرسبز ، ایران قوی ) ۵ هزار اصله نهال رایگان از نوع صنوبر ، سوزنی برگ و سایر گونه های جنگلی بین مردم توزیع می شود . 

رئیس منابع طبیعی املش یاد آور شد: برنامه های هفته منابع طبیعی از ۱۵ تا ۲۱ اسفند ماه سالجاری شامل برگزاری  جشن درختکاری در روز درختکاری با حضور مسئولان محلی و نهادهای مردمی در روستای خرشتم بخش مرکزی املش راس ساعت ۹ صبح جنب زمین ورزشی ، دیدار با فرماندار و دادستان و امام جمعه و خانواده شهدا ، توزیع نهال رایگان بین نماز گزاران در نماز جمعه، توزیع نهال رایگان صنوبر و سوزنی برگ بین دهیاران ، شوراها و نهادهای مردمی در بخش مرکزی و رانکوه میباشد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=29789

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: