یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی در سطح ۴۱ مدرسه رشت برگزار می شود

مسئول معاونت اقشار و محلات سپاه ناحیه مرکزی رشت از برگزاری یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی این شهرستان در سطح ۴۱ مدرسه در طلیعه چهل و یکمین بار پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.
به گزارش باز باران خبر، سرگرد محمد صدیقی امروز با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ارزشش کمتر از شهادت نیست.
وی با تاکید بر ضرورت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل کنونی و آینده افزود: برگزاری یادواره های شهدا علاوه بر نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت و شجاعت روحیه مقاومت و استکبارستیزی را در بین رزمندگان دوران دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و نسل کنونی تقویت می کند.

مسئول معاونت اقشار و محلات سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه دوران نوجوانی بهترین دوران نقش گیری و نقش پذیری است، گفت: قلوب به نوجوانان همچون مزرعه ای آماده کشت است و هر بذری در آن کار می‌شود یقیناً نتیجه بخش خواهد بود، در نتیجه باید زمینه را برای پذیرش فرهنگ ایثار و شهادت در بین نوجوانان با برنامه‌ریزی صحیح، درست و به جا آماده کرد.
صدیقی از برگزاری یادواره شهدای دانش آموز در رشت خبر داد و گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز در ۴۱ مدرسه با عنوان «لاله های روشن» فردا چهارشنبه -پنجمین روز از دهه مبارک فجر- در شهرستان رشت برگزار می شود.
وی با بیان اینکه این ویژه یادواره بزرگ با همکاری قشر دانش‌آموزان و فرهنگیان رشتی برگزار خواهد شد، افزود: در جریان برگزاری این یادواره شهدا در سطح شهرستان رشت ویژه برنامه های متنوعی پیش‌بینی شده که سخنرانی و ذکر نوحه خوانی در مدح شهدای انقلاب، دانش آموزان و فرهنگیان از نمونه های آن است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=7361

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: