یادداشت/عبدالله‌ میلانچی

تخریب  شخصیت  یک قهرمان ملی به دور از اخلاق و مردانگی است!

 

چند روزی است که جامعه ورزش استان بالاخص رشته پرطرفدار کاراته گیلان شاهد وایرال شدن مصاحبه یک مسئول ورزشی است و تقریبا تمام سایت های ورزشی و غیرورزشی بدون استثنا این فیلم را در فضای مجازی به اشتراک گذاشته و حداقل یک اظهار نظر روی این موضوع کرده اند!
واقعا جای تعجب دارد که چگونه  یک اشتباه ساده می تواند اینگونه بخش وسیعی از اخبار را به خود اختصاص دهد؟ شاید حافظه فراموشکار ما از یاد برده که این مسئول جوان وکم تجربه پیش از اینکه مسئول شود، در گذشته ای نه چندان دور چه افتخاراتی برای کشور، استان و همین جامعه ورزشی خودمان به یادگار گذاشته است.
اعتقاد داریم تخریب  شخصیت  یک قهرمان و کسی که در میادین مختلف باعث سربلندی نام ایران و گیلان شده به دور از اخلاق و مردانگی است!  متاسفانه دانسته یا ندانسته با این اشتباه کوچک و سهوی آقای مژدهی که‌ با بیان یک آمار اشتباه و اعداد و ارقام در یک بر نامه زنده تلویزیونی ایجاد شده وی را مورد آماج اهانت و تمسخر قرار می‌دهیم و هرگز نمی‌خواهیم تلاش، همت و افتخارآفرینی های او را  مد نظر قرار دهیم ؛ بلکه حالا که فرصتی دست داده بدون هیچ تاملی می شتابیم تا از قافله عقب نمانیم و با دستاویز قراردادن این مسئله بی ارزش، شخصیت یک انسان و متعاقب آن احساسات یک جامعه را لگد مال کنیم!
عزیزان همانگونه که آن افتخارات بزرگ فراموش شده مطمئنا این اشتباه کوچک هم فراموش خواهد شد، ولی چرخ فلک اگر اکنون ما را در نقطه اوج قرارداده در یک چشم برهم زدنی ما را از عرش به فرش خواهد رساند! ولی سوال اینجاست که وقتی نوبت به مارسید؛ انتظار چه بازخوردی را داریم؟!
در خاتمه بخشی از عناوین و افتخارات وی را اشاره می‌کنیم:
۱- طلای جوانان جهان آفریقای جنوبی ۷۳
۲- طلای جوانان آسیا تایوان ۷۴
۳-  برنز جوانان جهان مجارستان ۷۵
۴- برنز جوان آسیا ماکائو ۷۶
۵- برنز امیدهای جهان بلغارستان ۷۸
۶- طلای بزرگسالان جام دوستی تهران ۷۸
۷- برنز بزرگسالان جهان مسکو ۸۰

ارادتمند جامعه ورزشی – عبدالله‌ میلانچی

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=33565

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: