کمک ۷ میلیارد ریالی جمعیت هلال احمر در راستای طرح های حمایتی و انساندوستانه

مدیر عامل هلال احمر گیلان گفت : جمعیت هلال احمر گیلان از ابتدای سال تاکنون بیش از ۷ میلیارد ریال در راستای خدمات حمایتی ،  درمانی و فعالیتهای انساندوستانه در مناطق کم برخوردار به مردم نیازمند کمک کرده است .
به گزارش باز باران خبر به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان مهدی ولی پور گفت : یک و نیم میلیارد ریال از این کمک ها ، خدمات حمایتی ، دارویی ، معیشتی و مشاوره و کمک به آسیب دیدگان حوادث و ۵ میلیارد ۶۴۰ میلیون ریال  آن در راستای اجرای طرح فرشتگان رحمت ، نیابت ، ویزیت رایگان بوده است .
وی افزود : این کمک ها  با مشارکت داوطلبان و خیرین جمع آوری و هزینه شده که در قالب طرح های مختلف در اختیار نیازمندان ، خانوارهای کم برخوردار مناطق محروم و بیماران قرار گرفت .
بهزاد پرستش معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر نیز گفت : جمعیت هلال احمر با ۳۶ سازمان مردم نهاد (NGO)جهت  کمک و مشارکت در فعالیتهای بشردوستانه در سراسر استان  تفاهم نامه همکاری دارد که در هنگام اجرای طرح های جمعیت از جمله کاروان سلامت ، ویزیت رایگان و طرح های حمایتی  اعضای این سازمان با جمعیت همکاری می کنند .
وی همچنین افزود : جمعیت هلال احمر تاکنون ۱۷۰ خانه هلال در سراسر استان راه اندازی کرده که هدف آن جذب و آموزش اعضا جهت ارتقای دانش امدادی و افزایش آگاهی مردم در سطوح مختلف با مدیریت داوطلبانه می باشد و داوطلبان و خیرین با این خانه های هلال ارتباط مستقیم دارند
معاون داوطلبان همچنین بیان کرد : جمعیت هلال احمر تاکنون دارای بیش از ۱۰ هزار داوطلب در چهار گروه حمایت ، مشارکت ، هدایت و مهارت می باشد که هر گروه با توجه به توانایی خود در یکی از گروهها سازماندهی و  با جمعیت هلال احمر همکاری می کند.
در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=2681

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: