کلیه امکانات زیرساختی کتابخانه مرکزی رشت باید تا ۱۵تیرماه فراهم شود

باز باران خبر/ محمدعلی محمدی در جریان بازدید از مراحل نهایی تکمیل کتابخانه مرکزی رشت، بر ضرورت تحویل این پروژه مهم با فراهم کردن کلیه امکانات زیرساختی مناسب به اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان تا ۱۵ تیرماه سال جاری تاکید کرد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان، محمدعلی محمدی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان روز پنجشنبه(۲۷خرداد) با همراهی پریسا کرمی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان؛ شراره کاووسی، معاون برنامه و بودجه سازمان مدیریت، ماکان پدرام، مدیرکل راه و شهرسازی استان؛ حسین اکبر، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان؛ سید محسن حسینی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان؛ محمد اسماعیل هنرمند، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان؛ یوسف یزدانی، شهردار منطقه دو رشت، معاونین اجرایی دستگاه ها، پیمانکار، مشاور و جمعی از دست اندرکاران ساخت کتابخانه مرکزی شهر رشت از این پروژه مهم فرهنگی بازدید کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان در این بازدید که به منظور بررسی آخرین وضعیت پیشرفت پروژه کتابخانه مرکزی رشت انجام شد، ضمن حضور در طبقات و بخش های مختلف کتابخانه با تاکید بر لزوم تدارک تمامی امکانات زیرساختی تا زمان بهره برداری نهایی، از مسئولین ادارات آب، گاز و برق خواست تا همکاری های لازم در این خصوص را داشته باشند.

محمدعلی محمدی همچنین با اشاره به اهمیت کتابخانه مرکزی رشت به عنوان پروژه ای فرهنگی و تامین کننده نیازهای اطلاعاتی اقشار مختلف مردم استفاده، تأمین تجهیزات مناسب و روزآمد برای استفاده دوستداران کتاب و کتابخوانی را مهم دانست.

وی در ادامه از مدیرکل راه و شهرسازی استان و شهردار منطقه نیز خواست تا با همکاری های دوجانبه نسبت به رفع موانع شهری در مسیر ایجاد انشعابات آب، گاز و برق پروژه تلاش کنند تا این کتابخانه در موعد مقرر به اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان به عنوان بهره بردار پروژه تحویل داده شود.

پریسا کرمی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان نیز در این بازدید بر اهمیت کتابخانه مرکزی رشت به عنوان مهم ترین پروژه فرهنگی در گیلان تاکید کرد و رفع نیازمندی های این کتابخانه برای بهره برداری مناسب و بدون دغدغه عموم مردم از این ظرفیت مهم را وظیفه ای بر دوش یکایک دست اندرکاران آن برشمرد.

گفتنی است، کتابخانه مرکزی رشت هم اکنون با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی آماده تحویل به اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان جهت تجهیز و انجام مراحل تامین منابع کتابخانه ای است و بنا به تاکید مسئولین استان زمان تحویل این پروژه از سوی اداره کل راه و شهرسازی به عنوان مجری به بهره بردار آن نیمه تیرماه سال جاری اعلام شده است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=20341

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: