بانک‌ها بجای تملک واحدهای تولیدی به فکر رفع موانع باشند

باز باران خبر/ بازرس کل استان گیلان از یک واحد تولیدی در صومعه‌سرا که در آستانه تملک یکی از بانک‌ها قرار دارد، بازدید کرد.

به گزارش باز باران خبر؛ در راستای نیل به اهداف اقتصادی و پشتیبانی و مانع زدایی از فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی در استان گیلان ، بازرس کل گیلان به اتفاق سربازرسان حوزه اقتصادی و تولیدی در محل شرکت تعاونی تولیدی آسان‌گوار در منطقه کسماء صومعه‌سرا حاضر شده و از نزدیک در جریان روند فعالیت‌های این مجموعه قرار گرفتند.

این شرکت که با هدف اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی منطقه با بهره‌گیری از ظرفیت حدود ۲۵۰ نفر از جوانان و کارگران بومی منطقه تأسیس و راه‌اندازی شده بود، ضمن اخذ تسهیلات از یکی  از بانک‌ها به دلیل نوسانات ارزی و مشکلات حوزه تولید با موانعی مواجه شده بود متأسفانه این تسهیلات به مرحله معوق تبدیل شده و تا مرحله صدور اجراییه ثبتی نیز پیش رفته است.

لذا با توجه به مکاتبات صورت گرفته با نهادهای نظارتی از جمله بازرسی استان ، کمک و حمایت از این مجموعه در برنامه این  بازرسی قرار گرفت و در نهایت پس از رایزنی‌های صورت گرفته تلاش شد تا به نحو مقتضی بهترین راه‌حل و شیوه حمایتی در پیش گرفته شود.

بازرس کل استان در این بازدید ضمن ابراز تأسف از توقف راه‌اندازی این واحد تولیدی و حبس سرمایه‌گذاری در این مجموعه تولیدی اظهار داشت: قوه قضاییه اجازه نخواهد داد تا بانک‌ها به تملک و تعطیلی واحدهای تولیدی اقدام کنند.

وی در پایان تأکید کرد: بانک بجای تملک و تعطیلی به فکر رفع موانع تولید باشند تا هم چرخه تولید متوقف نشود و هم اینکه بانک‌ها به آسانی حقوق خود را استیفا کنند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=19809

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: