بازدید اعضای کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از کارخانه نوآوری گیلان

باز باران خبر/ کارخانه نوآوری گیلان با مساحتی بیش از ۳۵۰۰ مترمربع واقع در کیلومتر ۸ جاده رشت لاهیجان واقع شده است.

به گزارش باز باران خبر؛ این مجموعه با فضای کاربردی ۲۵۰۰ مترمربع و با استقرار زیرساخت های مناسب، فضای کاری اشتراکی، فضای کاری اختصاصی و امکانات حضور استارت‌آپ‌ها و شتابدهنده ها را در اختیار متقاضیان را مهیا نموده است.

هدف از ایجاد کارخانه نوآوری گیلان توسعه اکوسیستم نورآوری استان با تشکیل یک هاب منطقه ای برای حمایت از شتاب‌دهنده‌ها و استارت‌آپ‌‍ها در استان می باشد.

یکی از ویژگی های کارخانه نوآوری گیلان حمایت از ایده‌ها و استارت‌آپ‌های حوزه تولید محتوا می باشد که با راه‌اندازی استودیوکیتچن (kitchen studio) از نوآوری‌های حوزه غذا و خوراک در حوزه تولید محتوا حمایت می کند.

امکاناتی از قبیل فضای کاری اشتراکی و اینترنت پرسرعت اختصاصی و دکل مخابراتی اختصاصی امکان شبکه‌سازی را در این مجموعه در راستای افزایش هم‌افزایی بین افراد صاحب ایده فراهم نموده است و برگزاری رویدادهای مختلف و جذب سرمایه گذاران یکی از فرصت هایی هست که در این کارخانه می توان مشاهده نمود.

با توحه به برنامه های این مجموعه، جذب سرمایه ها، توسعه کارحانجات صنعتی و نیمه صنعتی با فناوری ها و ایده های نوآورانه، حمایت مالی از استارت آپ ها ، توسعه شتابدهند ها از ادیگر اتفاقاتی است که در این کارخانه رخ خواهد داد.

کارخانه نوآوری گیلان به عنوان یک هاب منطقه ای، شتابندهنده‌های صادراتی را کمک و حمایت می نماید تا شاهد توسعه زیست‌بوم نوآوری در استان باشیم.

آقای دکتر مسعود موسوی به عنوان مدیر عامل کارخانه نوآوری گیلان میزبان اعضای کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بود تا امکانات و فضای کاربری این مجموعه را ارائه برنامه های این کارخانه نوآوری را تشریح نماید. 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=21611

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: