زمین‌گیری سارقان احشام در گیلان

باز باران خبر/  رئیس پلیس آگاهی استان از اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سارقان و مالخران احشام در گیلان خبر داد و گفت: در مدت اجرای این طرح، ۱۳ سارق و ۲ مالخر دستگیر و ۱۸فقره پرونده سرقت نیز کشف شد.

سرهنگ “علیرضا حدادی” در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس با اشاره به اینکه وقوع سرقت موجب بروز ناامنی در جامعه می‌شود، اظهارداشت: توجه به هشدارها، توصیه‌های انتظامی و رعایت نکات حفاظتی توسط مردم می‌تواند از بروز بسیاری از سرقت‌ها جلوگیری کند.
وی در ادامه گفت: در پی ابلاغ اجرای طرح عملیاتی ۳ روزه مبارزه با سارقان و مالخران احشام در گیلان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های تابعه قرار گرفت.
رئیس پلیس آگاهی گیلان با بیان اینکه در مدت اجرای این طرح با انجام اقدامات فنی و پلیسی، ۱۳ سارق و ۲ مالخر در سطح استان شناسایی و دستگیر شدند، افزود: بر اساس تحقیقات صورت گرفته، سارقان به ۱۸ فقره سرقت اعتراف کردند و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.
این مقام انتظامی در پایان از مردم خواست به منظور پیشگیری از وقوع سرقت،‌ هرگونه مورد مشکوک را جهت پیگیری از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=34563

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: