اعضای کانون گیلان هفته کتاب را در فضای مجازی تجربه کردند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان گفت: کودکان عضو مراکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری امسال با توجه به شرایط کرونا برنامه های هفته کتاب و کتاب خوانی را علاوه بر مراکز در فضای مجازی تجربه کردند.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از ایرنا؛ اسفندیار ضیائی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان در هفته کتاب و کتاب خوانی در بستر فضای مجازی نسبت به معرفی کتاب های روز برای کودکان و نوجوانان اقدام کرده است.

وی معرفی کتاب در قالب کلیپ و اقدامات خلاقانه را از دیگر برنامه های اجرا شده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان عنوان و اظهار کرد : در بستر فضای مجازی نویسندگان کتاب برای آشنایی کودکان و نوجوانان معرفی شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان با اشاره به برنامه ۳۰ نما از یک کتاب از سوی کانون خاطر نشان کرد: در این برنامه یک کتاب از زاویه های مختلف برای کودکان و نوجوانان در فضای مجازی معرفی شده است.

وی اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه های مجازی کتاب در مراکز کانون، نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های مربیان و اعضا، برگزاری نشست‌ های برخط با شاعران و نویسندگان و معرفی و نقد کتاب‌ برای والدین از دیگر برنامه ‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در هفته کتاب و کتاب‌ خوانی بود.

بر اساس آخرین آمار افزون بر ۵۰ هزار کودک و نوجوان در مراکز ۳۱ گانه مراکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری گیلان عضو هستند.

۲۴ تا ۳۰ آبان ماه هفته کتاب و کتاب خوانی نام گرفته است. شعار امسال هفته کتاب و کتاب خوانی دانایی؛ مانایی نام گرفت.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=16038

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: