نظارت های لازم در روزهای پایانی سال به جدیت انجام می شود

باز باران خبر/ رئیس سازمان صمت گیلان در کارگروه تنظیم بازار و اقدام مشترک تنظیم بازار گیلان حضور یافت.
به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان فرهاد دلق پوش در کارگروه تنظیم بازار استان که با حضور معاون وزیر صمت و رئیس سازمان حمایت حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در محل استانداری برگزار شد، گفت: نحوه تنظیم بازار استان و تامین و ذخایر کالاها و طرح جدید وزارت صمت در خصوص درج قیمت تولیدکننده بر روی کالا؛ از اهم موضوعات مورد بررسی در کارگروه تنظیم بازار بود.

 وی گفت: با توجه به اجرایی شدن قانون انتزاع و تامین و نظارت کالاهای اساسی مصرفی مردم توسط جهاد کشاورزی گزارشی ارائه شد که اقلام مورد نیاز مردم در ایام پایانی سال تدبیر شده است و بیان شد که نظارت‌های لازم انجام می‌شود و ۲۷۰۰ مورد بازرسی در بهمن ماه توسط جهاد کشاورزی استان برای نظارت و آرامش بازار انجام شده است.

 دبیر کارگروه تنظیم بازار و استان اظهار داشت: در خصوص تولید مرغ هم به گزارش جهاد کشاورزی ۶۰ درصد افزایش جوجه ریزی نسبت به سال گذشته داشته ایم که هیچ نگرانی برای تامین مرغ ایام پایانی سال و نوروز وجود نخواهد داشت.
 وی در مورد تامین میوه شب عید نیز خاطرنشان کرد: در این خصوص نیز جهاد کشاورزی  ۲۲۰ تن پرتقال از باغات استان و ۲۳۵ تن سیب هم از استان آذربایجان غربی خریداری و ذخیره سازی کرده است که جهاد کشاورزی اقدامات لازم را برای توزیع آن انجام خواهد داد.
 فرهاد دلق پوش با بیان اینکه سازمان صمت تاکنون با کمترین امکانات و تجهیزات به نظارت و بازرسی بازار پرداخته است گفت: نظارت های میدانی و تخصصی قبل از تفویض وظایف جهاد کشاورزی با حداقل امکانات لجستیکی و نیروی انسانی در سطح استان انجام می‌شده و این روند نظارت در سطح گسترده همچنان در خصوص کالاهایی که تاکنون بر عهده سازمان صمت گذاشته شده با جدیت ادامه خواهد داشت و با اعزام بازرس به جهاد کشاورزی استان برای بهبود نظارت کمک نموده ایم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=22895

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: