پیام تبریک رییس سازمان صمت گیلان به مناسبت روز ملی صادرات

باز باران خبر/ فرهاد دلق پوش، رییس سازمان صمت گیلان با صدور پیامی ۲۹مهر “روز ملی صادرات” را به فعالان عرصه صادراتی و تجارت گیلان تبریک گفت و از تلاشهای خالصانه آنان تقدیر کرد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی سازمان صمت گیلان؛ متن پیام به شرح ذیل است:
توفیق در صادرات؛ یک نبرد تمام عیار در خاکریز اقتصادی کشور است
بسمه تعالی
نامگذاری یک روز در تقویم رسمی کشور به عنوان روز ملی صادرات ارج نهادن به تلاش های صادرکنندگان به منظور نفوذ و حضور در بازارهای جهانی و تبلور توان ایرانی و اقتدار اقتصادی کشور در مجامع بین‌المللی است.
ماحصل افزایش صادرات و مبادلات تجاری؛ اضافه بر توسعه اقتصادی کشور و ازدیاد ذخایر ارزی، قطعا جذب و کسب سهم بازار بیشتر برای صنعتگران و گسترش شعاع فعالیت کسب و کارهای داخلی را برای رقابت در سطح جهانی در بر خواهد داشت.
لذا ضمن ابراز تبریک صمیمانه؛ به پاسداشت این روز پر افتخار از کلیه دست اندرکاران توسعه صادرات غیر نفتی به ویژه صادرکنندگان و بازرگانان متعهد و متخصص که در فضای تحریم‌های خصمانه توانسته‌اند پرچم سه رنگ کشور ایران را در جهان برافراشته نمایند قدردانی و تشکر می نمایم.
البته براساس فرآیند و شاخصه های قانونی جهت انتخاب صادرکنندگان نمونه که فراخوان آن داده شده است؛ طی مراسمی از برگزیدگان صادراتی به نحو شایسته با اهداء لوح و تندیس، تجلیل بعمل خواهد آمد.
یقیناً؛ سرآمدان و متخصصان تجارت اذعان دارند که توفیق در مذاکرات تجاری و صادرات و جلب اعتماد طرف قرارداد و رفع التهابات عمومی تجاری متاثر از تنش های تحریمی، یک نبرد تمام عیار در خاکریز اقتصادی کشور است که تجار و بازرگانان ایرانی در این کشاکش و چالش، پیروز میدان شده اند و آمار رو به تزاید صادرات غیر نفتی در هرسال، گواه مستندی بر تائید و تجلی این پیروزی است.
انشاا… گامهایتان استوار و تاکتیک های تجاری تان پایدار تا بتوانیم شکوفایی صادراتی محصولات و خدمات ملی را در عرصه بین المللی در قامت ایران قوی در منطقه، همواره به نظاره بنشینیم.

فرهاد دلق پوش – دبیر کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=21562

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: