توجه به وضعیت معیشت مردم باید در اولویت امور باشد

هادی محمدزاده فعال اجتماعی و کارشناس بانکی و امور مالی طی نشست خبری با اصحاب رسانه استان با اشاره به توجه و تحقق گام دوم انقلاب گفت: جوان سازی یکی از مهمترین گام های چله دوم انقلاب است. 

به گزارش باز باران خبر، کارشناس امور بانکی افزود: در دوران ۸ سال دفاع مقدس نیروهای جوان بودند که کشور را از دست دشمن نجات دادند و امنیت بوجود آمده ایران اسلامی بواسطه حضور این نیروهای جوان بوده بنابراین به فرموده رهبر معظم انقلاب باید از جوانان در گام دوم انقلاب بهره برد. 

محمدزاده ادامه داد: استفاده از نیروی جوان صرفا سن و سال پایین داشتن نیست بلکه فکر جوان داشتن از اهمیت زیادی برخوردار است. 

وی با بیان اینکه کادر و فکر جوان و استفاده از نیروهای متخصص و با تجربه می تواند حوزه اقتصادی را از شرایط بحران نجات دهد  تصریح کرد: ریشه مشکلات کشور به اقتصاد برمیگردد و برای دور ماندن از تحریمها اولین گام داشتن اقتصاد پویا است. 

این کارشناس اظهار داشت: زیرسازی ها و بسترهای ساختاری اقتصاد کشور باید اصلاح و ترمیم شوند چرا که اقتصاد نیز زیربنای فرهنگ هم‌ هست چرا که اگر وضع معیشتی، مالی و اقتصادی کشور  مطلوب و تامین باشد اعتلا و توسعه فرهنگی را نیز بدنبال خواهد داشت. 

محمدزاده با بیان اینکه حل مشکلات معیشتی مردم باید در اولویت امور قرار داشته باشد اذعان داشت: در کشور پول موجود هست اما بخشی از این پول ها در فرار مالیاتی هدر رفته است که اگر پیگیر مباحث فرارهای مالیاتی باشیم و پول ها را به صندوق برگردانیم قطعا اقتصاد کشور توانمندتر و چرخه اقتصاد هم با سرعت بیشتر و کیفیت بالاتری به گردش در خواهد آمد.

هادی محمدزاده کارشناس امور مالی و بانکی نیز ضمن اینکه خواستار تغییر و اصلاح نحوه امور بانکداری شد به بودجه سال ۹۹ اشاره ای داشت و گفت: در بودجه سال ۹۹ باید در بحث فروش نفت منطقی تر و کارشناسانه تر برخورد شود چرا که ذخیره مالی و ارزی حاصل از فروش این سرمایه ملی در روند رو به رشد اقتصاد کشور نقش تاثیرگذاری دارد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=6427

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: