پروژه های شهرداری آغاز شده و با کیفیت مطلوبی به بهره برداری می رسد


باز باران خبر/شهرداری ها به عنوان یکی از بزرگترین سازمان‌های اجتماعی سطح کشور یاد می‌شود که مدیریت خوب آن می‌تواند کارایی و بهره وری بیشتر و بهتر را در خود قرار دهد.
از این رو شهرداری شهر اطاقور نیز به عنوان یکی از این سازمان های اجتماعی، باید در مسیر اهداف سازمانی و توسعه شهری گام بردارد، در این میان وجود مدیریت با دانش و تدبیری خوب می تواند مسیر را برای داشتن شهری توسعه یافته هموار کند.
در این راستا شهر اطاقور با قدمتی دیرین هنوز چهره و سیمای کهن دارد و اگر چه با ورود یک شهردار خوش فکر و بومی انجام فعالیت‌هایی در حوزه های عمران و فضای سبز و… در حال متحول شدن است اما تا رسیدن به پیشرفت و توسعه راه زیادی باقیست.

مهندس کهنسال شهردار اطاقور با بیان اینکه اگر چه مسئولیت کار شهرداری را در شرایط سختی به عهده گرفتم و شهرداری اطاقور با مشکلات عدیده ای روبرو بود و از طرف دیگر شرایط مواجهه شدن کشور با ویروس منحوس کرونا ، تحریم‌ها و کاهش ساخت و سازها و… که همه این موارد مشکل بودجه ای این شهرداری کوچک را دوچندان میکرد، اما خدا را شکر با همکاری و حمایت شورای شهر و اعتماد مردم وهمت مضاعف همه کارکنان و خدمات شهری اطاقور فعالیت‌های این شهرداری آغاز شد تا با تدوام آن در راستای بهبود سیما و منظر شهری بتوانیم بارقه امید را در میان مردم صبور و قدرشناس اطاقور ایجاد و روشن کرده باشیم.
وی از آغاز بکار فعالیت‌های شهرداری در زمینه خواسته‌ هایی که حق مردم منطقه بوده ولی اجرایی نشده بود، خبر داد و افزود : با همراهی مؤثر شهروندان و فعالیت‌های هدفمند و بی وقفه شهرداری اطاقور ، اجرای پروژه ها یکی پس از دیگری آغاز شده و با سرعت و کیفیت مناسب به بهره برداری می‌رسد.
احمد کهنسال ضمن تشکر از حمایت و همراهی اعضای شورای شهر اطاقور به تلاشهای صورت گرفته در چندماه اخیر اشاره کرد و مهم‌ترین پروژه‌هایی که با نظارت و پیگیری‌های جدی شهرداری در حال اجراست را به شرح زیر عنوان کرد :

۱-احداث دیواره حفاظتی جنب پل ورودی شهر

۲ – احداث سه واحدتجاری خیابان امام علی

۳- طراحی و دیوار نویسی در معابر شهری جهت زیباسازی منظر و سیمای شهری
۴ -لکه گیری خیابان شهیدلاتی و آقاجانی و بلوار شهیدان محبی ها

۵ – پروژه جدول گذاری ورودی شهر اطاقور
۶-لکه گیری خیابانهای سطح شهر

۷-پروژه فرش موزاییک پیاده رو بلوار امام خمینی(ره)

۸-ادامه پروژه احداث ساختمان آتش نشانی
۹-پروژه لوله گذاری جهت هدایت و دفع آبهای سطحی شهر
۱۰-ساماندهی آرامستان شهر اطاقور

۱۱ -لگه گیری آسفالت خیابانهای سطح شهر

گفتنی است مهندس کهنسال در خاتمه اظهار داشت : انشاالله اتمام این پروژه ها نوید بخش روزهای خوش برای همه شهروندان عزیز اطاقوری خواهد بود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=15564

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: