رسانه‌ها هدایت کننده افکار عمومی هستند

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان؛ رسانه ها را زبان گویای مردم و مطالبه گر مشکلات مردم از مسئولان عنوان و تصریح کرد: مردمی و مطالبه گر بودن از ویژگی های مهم رسانه ها است.

به گزارش باز باران خبر، مهدی پارسا امروز در دیدار هیات اندیشه ورز بسیج رسانه با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با اشاره به نقش رسانه‌ها در حوزه‌های مختلف اظهار کرد: رسانه‌ها هدایت کننده افکار عمومی هستند.

وی رسانه ها را زبان گویای مردم و مطالبه گر مشکلات مردم از مسئولان عنوان و تصریح کرد: مردمی و مطالبه گر بودن از ویژگی های مهم رسانه ها است.

پارسا اضافه کرد: گیلان یکی از استان ها و قطب های برتر رسانه‌ای در کشور است وجود ۴۰۰ رسانه مکتوب، مجازی و … می‌تواند تأثیر بسزایی در رشد و توسعه این استان داشته باشد.

رئیس بسیج رسانه گیلان با اشاره به همکاری بسیج رسانه و دانشگاه آزاد در حوزه های مختلف گفت: دانشگاه آزاد یکی از انقلابی‌ترین نهادهای کشور بوده و سازمان بسیج رسانه استان گیلان در راستای مطالبه گری و حل مشکلات در کنار این نهاد بوده و از ظرفیت رسانه‌ای خود استفاده می‌کند.

وی با بیان اینکه مسابقه علمی رسانه‌ای با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها برگزار می‌شود، افزود: این مسابقه با هدف حمایت از تولید ظرفیت‌ها و تحقق شعار جهش تولید برگزار خواهد شد.

محمد دوستار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان نیز در این دیدار با تاکید بر آموزش سواد رسانه‌ای در جامعه امروز یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی اعلام آمادگی دارد تا با همکاری بسیج رسانه استان گیلان دوره‌هایی در خصوص افزایش سواد رسانه ای برگزار کند.

وی سیاست زدگی را از آفت‌های رسانه‌ای در کشور عنوان کرد و گفت: برخی رسانه‌ها به‌دلیل عدم پشتوانه مالی همواره به‌دنبال حمایت‌های مالی هستند و در این راستا ماهیت مطالبه‌گری و استقلال فکری خود را از دست می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها باید روحیه مطالبه گری خود را در هر شرایطی حفظ کنند خاطرنشان کرد: رسانه ها برای برطرف کردن مشکلات جامعه و مردم کمک می‌کنند به همین دلیل است که مردم رسانه‌ها را چشم بینا و زبان گویای خود می‌دانند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=13342

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: