مدیر کل پست  گیلان در جلسه کارگروه "جی نف" رضوانشهر :

پروژه بهنگام سازی املاک  رضوانشهر باید با سرعت خوبی انجام شود

 

باز باران خبر: جلسه کارگروه “جی نف” رضوانشهر صبح روز دوشنبه ۱۵ آبان ماه در  دفتر شهردار این شهر برگزار شد.
در این جلسه مدیر کل پست استان گیلان از اتمام بخش مهمی از آن تا پایان سال خبر داد  و گفت: این پروژه باید با سرعت مطلوبی پیگیری و انجام شود.
به گزارش روابط عمومی شرکت پست گیلان برای پیگیری مصوبات با حضور محمدحسین هوشنگی مدیر کل پست و دبیر کارگروه “جی نف” استان گیلان، فرشید تحویلداری معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان رضوانشهر، رضا رسولی شهردار رضوانشهر و جمعی از روسای ادارات این شهرستان در ساختمان شهرداری برگزار شد.
مدیر کل پست گیلان در این جلسه ضمن تشریح پروژه زیر بنایی  “جی نف” بر تسریع اجرای این پروژه تاکید کرد و ایجاد پایگاه یکپارچه اطلاعات مکانی، توسعه متوازن شهری، تائید هویت مکانی برای ارائه خدمات و صدور مجوزها، جلوگیری از فرار مالیاتی و بودجه ریزی عادلانه را از مهمترین مزایای پیاده سازی پروژه “جی نف” دانست.
وی افزود : شهرداری رضوانشهر یکی از شاخص ترین شهرداری های استان است که بصورت فنی و زیر بنایی پیگیر پیاده سازی پروژه استاندارد ملی نشانی است که با اقدامات انجام شده تا پایان سال بخش مهمی از بهنگام سازی املاک در این شهر به نقطه قابل اتکایی خواهد رسید .
در ادامه این جلسه معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان رضوانشهر ضمن تشکر از مدیر کل پست گیلان به منظور پیگیری پیاده سازی پروژه جی نف در شهرستان رضوانشهر  گفت: فرمانداری رضوانشهر در صدد است تا با ساماندهی فرآیندهای اجرایی در دو حوزه شهری و روستایی نسبت به تسریع در پیاده سازی این پروژه اقدام نماید.
شهردار رضوانشهر نیز در این جلسه با مهم برشمردن بهنگام سازی پایگاه داده مکانی اظهار داشت: نظم بخشی به اطلاعات مکانی املاک می تواند موجب ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداری ها شود.
رضا رسولی با بیان اینکه پیش بینی می شود بیش از هزار معبر فاقد نام در رضوانشهر وجود داشته باشد، اضافه کرد: به منظور رفع مشکلات ناشی از وجود معابر فاقد نام و در راستای بهنگام سازی املاک با همکاری اداره کل پست استان گیلان پروژه ممیزی و بهنگام سازی بانک اطلاعاتی املاک توامان انجام خواهد شد.
گفتنی است برنامه ریزی و زمانبندی اجرای پروژه مشترک ممیزی و بهنگام سازی املاک و ساخت و نصب پلاک های کدپستی هوشمند از مهمترین مباحث مطروحه در این جلسه بود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=33436

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: