بازداشت ۴۰ نفر و کشف ۹۵ فقره سرقت خرد در گیلان

 

 

باز باران خبر – رئیس پلیس آگاهی استان از اجرای طرح عملیاتی سراسری مبارزه با سرقت‌های خرد در گیلان خبر داد و گفت: در این راستا، ۴۰ سارق و مالخر دستگیر و ۹۵ فقره پرونده سرقت کشف شد.

سرهنگ “علیرضا حدادی” در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد، اظهارداشت: برخورد قاطع پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آنها و از طرفی ارتقاء سطح آگاهی عمومی با تشدید اقدامات پیشگیرانه، موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود.
وی در ادامه گفت: در پی ابلاغ اجرای طرح عملیاتی ۳ روزه سراسری مبارزه با سرقت‌های خرد در گیلان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های تابعه قرار گرفت.
رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه در مدت اجرای این طرح، کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و عملیاتی، ۳۶ سارق و ۴ مالخر را شناسایی و دستگیر کردند، بیان‌داشت: ۹۵ فقره پرونده سرقت‌های خرد در این رابطه کشف شد.
این مقام انتظامی در پایان به معرفی سارقان و مالخران برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی اشاره کرد و از مردم خواست برای پیشگیری از وقوع سرقت‌ ضمن توجه به هشدارها و توصیه‌های انتظامی در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را برای پیگیری از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=34451

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: