در ضرورت ارایه گزارش عملکرد مدیریت فوتبال

مدیریت کنونی هیات فوتبال گیلان حدود یک دهه نایب رییس و نزدیک به دو دوره ۴ ساله سکان مدیریت فوتبال گیلان را به دست دارد و حتما در این سال های طولانی مدیریت ، اقدامات زیادی انجام داده است.
به نظر می رسد که این نیاز وجود داردکه مدیریت  هیئت فوتبال گیلان عملکرد خود را برای افکار عمومی منتشر نماید ؛ به عبارت دیگر بگویند که در چه شرایطی مدیریت فوتبال گیلان را به دست گرفته و اکنون و در آستانه انتخابات ریاست هیات فوتبال ، برای فوتبال چه کرده اند ؟
افکار عمومی خواستار چنین گزارشی از عملکرد هیات فوتبال است. ابهاماتی چون باشگاه داماش ایرانیان چرا از فوتبال ایران غیب شد ؟ باشگاه های شهرداری رودسر و لنگرود ، لاهیجان و کلاچای چه وضعی دارند؟. چرا در لوشان و منجیل و رودبار و آستانه و صومعه سرا  فوتبال پیشرفتی ندارد ؟ چرا رهپویان رضوانشهر منحل و امتیازش به داماش گیلانیان داده شد ؟ چرا سپیدرود از لیگ برتر سقوط کرد ؟  چرا باشگاه ملوان به چنین وضعیتی مبتلا شده است ؟ چرا مدارس فوتبال هیات در ورزشگاه عضدی بدون خروجی است ؟ علت عدم موفقیت در تربیت مربیان جوان چیست ؟ چرا  گیلانی ها در تیم های ملی نوجوان و جوانان و امید حضور ندارند ؟خروجی کمیته آموزش چه بوده است ؟ چرا هیات فوتبال گیلان با تعداد زیادی کارمند و در حد یک اداره کل اداره می شود؟
این گزارش و پاسخ به این ابهامات باعث می شود که توانایی مدیریتی مدیریت فوتبال آشکارتر شود و داوری ها منطقی تر گردد و با زدودن ابهامات ، صاحبان رای در مجمع عمومی ، می توانند با عدالت و انصاف ، آرای خود را در صندوق های رای بریزند و خود را مدیون مردم نکنند.
اسماعیل شاد
در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=4070

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: