مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان خبرداد:

برگزاری محفل مشاعره ترنم باران در کتابخانه های عمومی گیلان

 

باز باران خبر: مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان گفت: با توجه به اهمیت شعر در فرهنگ سازی و آموزش هر چه بهتر و برای رونق این عرصه و ایجاد رقابت بین دوستداران شعر و ادب فارسی، اولین فراخوان مشاعره استان گیلان با عنوان ترنم باران از سوی اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان، یاسر تقوی از برگزاری اولین مشاعره کتابخانه های عمومی استان تحت عنوان “ترنم باران” در آستانه فرارسیدن سی و یکمین دوره هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار خبر داد.
مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان با اعلام این خبر با اشاره به استقبال شعرا، چهره های فرهنگی و علاقمندان به شعر و ادب در محافل ادبی کتابخانه های عمومی برگزاری اولین مشاعره در این مجموعه را به منظور ایجاد رقابت بین دوستداران شعر و ادب فارسی عنوان کرد.
وی همچنین با دعوت از همه علاقمندان به شعر گفت: در فراخوان مشاعره ترنم باران کتابخانه های عمومی استان گیلان دوستداران شعر و ادب می توانند تا روز یکشنبه ۱۴ آبان ماه با ارسال مشخصات خود شامل نام و نام خانوادگی، شماره تماس و محل سکونت خود از طریق پیامک به شماره همراه ۰۹۱۱۷۶۵۲۵۰۰ در این رویداد فرهنگی مشارکت نمایند.
وی افزود: علاقه مندان در همه گروه های سنی امکان شرکت در این مشاعره را داشته و شرکت عموم در این رویداد آزاد می باشد.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان در ادامه به زمان برگزاری مرحله مقدماتی این مشاعره نیز اشاره کرد و گفت: مرحله مقدماتی رویداد مشاعره اداره کل کتابخانه های عمومی استان روز پنجشنبه ۱۸ آبان‌ماه در رشت برگزار می شود و نفرات برتر این مرحله معرفی خواهند شد.
یاسر تقوی در پایان اظهار داشت: اولین دوره رویداد مشاعره کتابخانه های عمومی استان گیلان با همکاری مشترک اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان و اداره آموزش و پرورش استانه برگزار می شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=33354

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: