سفیران ایثار و جلوه هایی از عشق

این روزها کشور درگیر ویروس منحوس کروناست و اوضاع را چنان با بحران مواجه کرده  که بزرگترین و ارزشمندترین سرمایه انسانی که سلامتی است را نشان رفته؛ حال اگر وضعیت فعلی را به جنگی تمام عیار تشبیه کنیم سربازان و فرماندهانی که در خط مقدم‌ این جبهه فداکارانه می تازند پرستاران، پزشکان و متولیان نظام سلامت هستند.  

سفید پوشان دلسوز و جان برکفانی که به رغم کمبود امکانات و تجهیزات از هیچ کوششی برای نجات جان هم وطنان خود فروگذار نکردند. 

در هشت سال دفاع مقدس همانگونه که رزمندگان بی سپر و تنها در خاک ریز و سنگر در خط مقدم به دفاع از کشور پرداختند امروز این پرستاران و پزشکان به تاسی از آنان ایثار و از خودگذشتگی را سرلوحه خود قرار داده و جهاد و امداد را در مبارزه با کرونا ویروس نمایان کرده اند آنان که خود با خطرات این ویروس کاملا آشنایی داشته و بدون توجه به آن تنها به یک چیز می اندیشند و آن هم احیا و نجات جان بیماران است. 

پرستاران و پزشکان این فرشتگان سفیدپوش در این روزهای نفس گیر مقابل تمام کمی ها و کاستی ها و ناملایمات تاب می آورند و بی چشمداشت بنابر وظیفه خطیر انسانی خویش با تمام اینکه می دانند این ویروس مرموز هیچ دارو و واکسنی نداشته و هر روز گوشه ای از پیچیدگی های خاص از آن نمایان می شود می ایستند و خود را سپر می کنند و از خانه، خانواده و کودکان خود نیز می گذرند تا به مبتلایان جان ببخشند و این نهایت ایثار است و همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز طی پیامی “زحمات این عزیزان را ارزشمند خواندند و فرمودند این فداکاری و ایثار جایگاه جامعه پزشکی و پرستاری را در کل جهان بالا برده است و قطعا اجر و ثواب الهی نیز بدرقه راه این جهادگران خواهد بود”. 

و حال از خداوند مهربان نابودی کامل این ویروس، آرامش همه انسانهای جهان و آرزوی توفیق و سلامتی برای این قشر سفیدپوش سخت کوش خواستارم.

فاطمه لطیفی دوآبسری – روزنامه نگار

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=8273

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: