افتخار آفرینان کاراته کاهای هایاشی ها شیتوریو ایران در مسابقات آسیایی

باز باران خبر/ مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در تمام رده سنی (نوجوانان جوانان امید و بزرگسالان ) به میزبانی شهر آلماتی قزاقستان برگزار شد و در پایان مسابقات تیم قدرتمند ایران توانست با اقتدار صدر جدول را از آن خود کند.
به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی انجمن هایاشی هایاشی ها شیتوریو کای کاراته ایران، کاروان تیم های ملی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا  که در دو بخش کاتا و کومیته در شهر آلماتی قزاقستان برگزار گردید،‌ عنوان قهرمانی را مال خود کرد که در بین این قهرمان، قهرمانانی از سبک کاراته هایاشی ایران حضور پررنگی داشتند؛  قهرمانانی همچون متین زارع شاگرد استاد حسین پارسی  که در رده سنی امید و در بخش کاتای انفرادی مدال نقره گرفت.

حدیثه جمال شاگرد خانم معصومه تمیمی  در ردی سنی امید  و در بخش کاتای انفرادی مدال طلا گرفت.

ضمن اینکه ملیکا سلطانی، یکتا داوری و تینا فتاحی در بخش کاتای تیمی که به دلیل نرسیدن حد نصاب جدول تشکیل نشد به مدالی دست نیافتند.

البته  این پیروزی ها بدین جا ختم نگردید و مربیان این سبک در اوج توانمندی و عزت توانستند جایگاه خود را به عنوان یک مربی فنی به ثبات برسانند.

 پشتکار، جدیت و فنی بودن خانم فرناز رواخواه توانست ایشان را به عنوان مربی تیم کاتای رده سنی جوانان ارتقاء بخشد و دیگر مربیان مانند  معصومه تمیمی از تهران و  مصطفی و مسعود شجاعی از مازندران توانستند خود را به عنوان مربیان برتر در این جایگاه قرار دهند.

 در خاتمه جا دارد از بزرگان کاراته هایاشی ها شیتوریو  ایران اساتید فرهیخته ای مثل استاد مهدی ابراهیمی، استاد سید عباس احمد پناهی،خانم آقامحمدی، استاد فرشید میلانچی و همه مربیان این سبک که در کسب این نتایج نقش بسزایی داشتند تقدیر و تشکر داشته باشیم.

 گفتنی است  این انجمن در نظر دارد مراسم تقدیر از مربیان و قهرمانان این سبک را که تاریخ آن متعاقبا اعلام می شود، برگزار کند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=22551

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: