فرهنگ دفاع مقدس؛ کشور را از گزند کینه توزی‌های استکبار جهانی مصون نگاه داشته است

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس طی پیامی عنوان کرد که امروز فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت توانسته، ایران اسلامی را از گزند کینه‌توزی‌های استکبار جهانی مصون نگاه دارد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از خبرگزاری خانه ملت، متن پیام سیدکاظم دلخوش اباتری نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی به شرح ذیل است:

《بسمِ ربِّ الشُّهداء و الصِدّیقین》

رهبر معظم انقلاب: هفته دفاع مقدس یادآور حادثه‌ه‏اى عظیم و به بار نشستن نتایجى عظیم‌‏تر در سِیر انقلاب ماست و هیچگاه از ذهن ملت محو نخواهد شد.

دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در تاریخ سراسر حماسه و غیرت مردان و زنان ایران اسلامی و نمادی از ایستادگی و مقاومت ملت سرفرازی است که تا پای جان، بر عهد خود با امام راحل ایستادند و حاضر نشدند حتی یک وجب از خاک مقدس ایران را به دشمنان واگذار کنند.

دوران هشت سال دفاع مقدس یکی از سرنوشت سازترین مقاطع انقلاب اسلامی است که ملت رشید ایران با بصیرت، شناخت و آگاهی در آن حضور یافت و با ایثار و از خودگذشتگی افتخاری را رقم زد که از آن به عنوان دفاع مقدس یاد شد، دفاعی که از آرمان های اسلام ناب محمدی (ص) صورت گرفت.

امروز فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت توانسته ایران اسلامی را از گزند کینه توزی‌های استکبار جهانی مصون نگاه داشته و راه تعالی و پیشرفت جامعه به سمت اهداف والای نظام مقدس جمهوری سلامی را هموار سازد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ایثار و از خودگذشتگی شهدای انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک عرض کرده و از خداوند منّان، عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را زیر سایه عنایات حضرت ولی عصر(عج) و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب خواستارم.

سید کاظم دلخوش اباتری

نماینده مردم شریف شهرستان صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=13750

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: