بیمارستان غدیر سیاهکل بزودی تکمیل و تجهیز می شود

نشست خبری رسول فرخی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با اصحاب رسانه برگزار شد.
به گزارش باز باران خبر؛ فرخی در این نشست با تبریک ایام روز خبرنگار با اشاره به جایگاه بالای خبرنگاران گفت: خبرنگاری مسئولیتی بسیار سخت، پرمسئولیت و خطیر است و زوایای پنهانی که از دید بسیاری آشکار نیست با نگاه تیزبین خبرنگاران نقاط ضعف آن آشکار می شود.
وی ادامه داد: خبرنگاران حلقه بین مردم ومسئولین به شمارمی روند. اصحاب رسانه این توانایی رادارند تااز زوایای نهان ،نکاتی که مسئولین نمی بینند را به آنها گوشزد کنند.
رسول فرخی کارخانه سیمان را بزرگترین مشکل  منطقه گردشگری دیلمان دانست و افزود: این کارخانه بدون در نظر گرفتن آمایش سرزمینی احداث و آلوده ترین صنعت زیرساخت در این منطقه موجب شد که درآمدهای حاصله از گردشگری را تحت تاثیر قرار دهد و در حال حاضر با وجود احداث این کارخانه باید مدیریت کرد و ایجاد کمربند سبز در منطقه، مشارکت در پروژه های عمرانی و… از جمله راه حل های پیشنهادی است.
نماینده مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در مجلس در بخش دیگری از سخنانش در پاسخ به سوالات خبرنگاران با اینکه به اندازه توان و با در نظر گرفتن عدالت تمام تلاش خود را به عنوان نماینده معین آستانه اشرفیه انجام می دهم، افزود: پیگیر پروژه های نیمه تمام این شهرستان  از جمله پل کابلی آستانه اشرفیه و فاضلاب این شهرستان خواهم بود.

وی درپاسخ به سوالی درزمینه تعریض جاده بازکیاگوراب به سیاهکل گفت: مناقصه این جاده انجام و پیمانکار تعیین شد و بانک صادرات راهم وارد کردیم تا از امکاناتش استفاده کنیم و به زودی شاهد خبرهای خوبی در این زمینه خواهیم بود.
نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل درباره وضعیت بیمارستان غدیر سیاهکل که از کمبود امکانات و پزشکان متخصص رنج می برد نیز گفت: این بیمارستان در آینده نزدیک تجهیز و تکمیل می شود تا مردم این شهرستان بتوانند مشکلات درمانی خود را در بیمارستان شهر خود حل کنند.
وی تصریح کرد: تقاطع غیر همسطح میدان گیل
نیز تا پایان دولت به بهره برداری می رسد و پیگیر مشکلات آن در خصوص تملک و آزادسازی هستیم و در حال حاضر نیز پروژه در حال اجرایی است اما از حرکت مناسب برخوردار نیست.
گفتنی است در پایان این نشست از اصحاب رسانه و خبرنگاران حاضر در جلسه تقدیر بعمل آمد.


گزارش: اکبر حیدرپور – عکس: کاوه خان خانی زاده

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=11997

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: