سپیدرود به بازیکنان آماده و با انگیزه نیاز دارد!

باز باران خبر/ تحلیل ورزشی اختصاصی: سپیدرود رشت در هفته بیست و دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور موفق شد با یک گل در برابر میهمانش علم و ادب تبریز (شهرداری سابق) به برتری دست یابد.

قرمزپوشان گیلان در شرایطی مقابل حریف تبریزی قرار گرفتند که کسب ۳ امتیاز این بازی برایشان بسیار بااهمیت بود؛ترکیب هجومی تیم میزبان و حملات سپیدرودی ها بخصوص از جناحین در دقیقه ۱۵ بازی جواب داد و محمد شادکام با تیزهوشی توانست دروازه حریف را باز نماید تا گل برتری تیم میزبان ثبت شود. سپیدرود هرچند در نیمه اول می توانست یکی دوبار دیگر دروازه حریف را باز نماید ولی بازیکنان این تیم در نواختن ضربات آخر ناموفق بودند تا تنها یک گل برای قرمزهای رشت حاصل گردد. ضمن این که بازیکنان میانی سپیدرود در مجموع نتوانستند، ارتباط خطوط سه گانه تیم را به درستی برقرار نمایند و اشتباهات آنها، چند موقعیت نصف و نیمه به حریف داد که البته تغییری در نتیجه گیری نداشتند!

ضمن اینکه در نیمه دوم شاهد بازی نزدیکی از سوی دو تیم بودیم که در مجموع باید گفت بازی کیفیت خوبی از نظر فنی نداشت. سپیدرود در این نیمه می توانست، حداقل به گل دوم دست یابد اما سپیدرودی ها در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتند. حریف تبریزی نیز دقیقه ۹۰ بازی توانست تیر دروازه تیم میزبان را به لرزه درآورد که با خوش شانسی و عکس العمل خوب میکائیل ایمن تراج سنگربان جدید سپیدرود غائله ختم به خیر شد و سپیدرود هر سه امتیاز را مال خود کرد. سپیدرود رشت با این پیروزی ۲۲ امتیازی شد و در مکان پانزدهم جدول بازیها قرار گرفت.

 ریزش قابل توجه تماشاگران سپیدرود!

کمتر از ۲ هزار نفر از این بازی حساس استقبال کرده بودند و به عبارتی در پی نتایج ضعیف سپیدرود در فصل جاری، تماشاگران این تیم قدیمی و محبوب به شدت ریزش نموده است!

سپیدرودی که طی یکی دو سال گذشته، هزاران نفر را به ورزشگاه های رشت می کشاند به علت عدم نتیجه گیری مطلوب، حضور کم رنگ بازیکنان بومی، بی تفاوتی و بی خیالی مسئولان مربوطه و … در شرایط خوبی قرار ندارد و همه دلخوشی های سپیدرود به حضور چند صد هواداری است که در هر شرایطی در کنار تیم محبوبشان هستند!

 9 بازیکن غیرگیلانی در ترکیب اولیه سپیدرود!

برای اولین بار نادر دست نشان در ترکیب اولیه سپیدرود از ۹ بازیکن غیرگیلانی استفاده نمود که قابل تامل می باشد!

هرچند که سپیدرود توانست تیم برتر این بازی حساس باشد ولی آنها نه بازی خوبی به نمایش گذاشتند و نه برتری چشمگیری به حریف داشتند!

این در شرایطی است که انتظار می رفت با توجه به شرایط تیم و درخشش چند بازیکن جوان و آینده دار، سرمربی مازنی سپیدرود به جوانانش بیشتر میدان دهد!

بازیکنان آماده و باانگیزه ای که در سخت ترین شرایط، تمرینات منظمی را پشت سر نهاده و آماده تر از چند بازیکن اسمی وارداتی نشان می دهند!

سید امیر فرحسینی

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=7374

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: