هدفم دستیابی به بالاترین سطح قهرمانی در کاراته است


باز باران خبر – سرویس ورزشی: ورزش کاراته در بین علاقمندان به ورزش استان از جایگاه بالایی برخوردار است و تاکنون قهرمانان و مدال آوران زیادی از استان در سطح ملی و بین المللی درخشیده اند.
یکی از این استعدادهای ناب ورزش کاراته استان که از فرم ، استیل و آمادگی خوبی برخوردار است ” مهدی نظری گشتی است که همکار ما گفتگویی با وی انجام داده است که در زیر می خوانید.

◻ لطفا ضمن معرف خود بفرمایید چند سال است به شکل حرفه ای کاراته را دنبال می کنید؟
◾مهدی نظری گشتی هستم، ۱۵ ساله از شهر فومن و هفت سال هست که در رشته کاراته فعالیت می کنم و خیلی به رشته کاراته علاقه دارم.

◻ کاراته را زیر نظر چه کسی آموزش دیده و مربی یا مربیان حال حاضر شما چه کسانی هستند؟
◾ورزش کاراته را زیر دست آقای استاد عظیم جمادی و آقای استاد محمد فیکویی و استاد ابوذر خوش تراش دوره های تخصصی می کنم و این مربیان عزیز در موفقیت های من نقش زیادی دارند.

◻ آیا از حضور در ورزش کاراته راضی هستید و چه اهدافی را دنبال می کنید؟
◾بله خیلی کاراته را دوست دارم و تمام تلاشم را می کنم تا در سال های آینده قهرمانی های بیشتری کسب کنم و افتخاری برای مردم استانم باشم.

◻ بفرمایید تاکنون در چه مسابقاتی شرکت کرده و به چه مقام هایی دست یافته اید؟
◾ در مسابقات غیر رسمی و مسابقات درون باشگاهی برای آمادگی و سنجش میزان توانایی هایم حضور داشتم که نتایج آن اصلا مهم نبوده و نیست ولی اخیرا در مسابقات استانی شرکت کردم و در وزن خودم مقام سوم را کسب کردم.

◻ الگوی ورزشی تان کیست و برای آینده ورزشی خود چه برنامه هایی دارید؟
◾الگو های من همیشه ورزشکارانی بودند که برای کشور افتخار آفرینی می کردند. در مورد برنامه ها و آینده ورزشی ام نیز باید عرض کنم که هدفم دستیابی به بالاترین سطح است، یعنی برنامه ریزی و آماده سازی برای حضور در مسابقات جهانی و المپیک می باشد.

◻ در خاتمه بگویید چه کسی مشوق شما بوده و از شما حمایت کرده است؟
◾ در آخر از پدر عزیزم و مادر مرحومم که مدتی است از پیش ما رفته تشکر و قدردانی می کنم. پدر و مادرم مشوق های اصلی من در این رشته ورزشی بودند و من تمام موفقیتم را مدیون حمایت های پدر مادرم هستم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=22014

۲ نظر

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: