بیانیه دانشگاه فنی و حرفه ای گیلان در محکومیت اقدام موهن دولت فرانسه به ساحت مقدس حضرت محمد(ص)

باز باران خبر/ دامن زدن به اسلام هراسی توسط مکرون و طرح ادعاهای نگین و دروغین مبنی بر تلاش اسلام‌ گرایان برای تغییر قانون اساسی فرانسه که از دل های فاسد و ذهن های فرسوده بر می‌خیزد، نه تنها خدشه‌ای به گل سرسبد عالم خلقت و چهره نورانی رسول مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص)  وارد نخواهد ساخت، بلکه در معادله‌ای معکوس به مانند نمایش های سخیف گذشته،  آزمون پلید و خفت بار دیگری بر کارنامه سیاه اسلام ستیزان خواهد افزود.
توهین به ساحت پیامبر اسلام(ص) و مسلمانان، اقدامی ساختاری و سیاسی در فرانسه برای توسعه اسلام‌ هراسی و دیگر هراسی در غرب است؛ چرخش فرانسه به سمت دیدگاه های نژادپرستانه افراطیون راست‌گرا، به معنای به بن بست رسیدن ایده‌های لیبرالیستی و ترویج فاشیسم در اروپاست. این فاجعه نتیجه فاحش تفکر به اصطلاح مدرنی است که مکرون رئیس جمهور فرانسه تحت سیطره خود درآورده و برای آنان ارمغانی جز شبیه تر شدن به جوامع غیرانسانی نداشته است. سقوط اخلاق و انسانیت در بین سردمداران مدعی لیبرالیسم و دموکراسی و ایجاد شکاف در بین ادیان نشانگر بی کفایتی آنان در اداره حکومت و ناتوانی و عجز در برابر خواسته های مردمی است.

خانواده بزرگ دانشگاه فنی و حرفه ای استان گیلان اعم از اساتید، دانشجویان و کارکنان ضمن محکومیت این عمل ضد اخلاقی و ضد انسانی مدعیان دروغین حقوق بشر و لیبرالیسم بخصوص مکرون رئیس جمهور فرانسه تأکید می نمایند که حمیت انسانی و غیرت دینی مسلمانان سراسر جهان اجازه نخواهد داد جریان های باطل انسان ستیز و ضد اسلام جریان توهین به پیامبر خوبی ها را عادی سازی کند و از این طریق مانع شنیده شدن حق شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=15181

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: