دست کم نگرفتن مخاطبان از سوی سازندگان سریال، جایزه را همچنان در اوج نگه داشته است

باز باران خبر/ گفتگوی اختصاصی: سریال جایزه ۴ به نویسندگی و کارگردانی علی حلوی یکی از پربیننده ترین سریال های سالهای اخیر شبکه باران است که توانسته در نظرسنجی مرکز پژوهش های صدا و سیمای مرکز گیلان بعنوان پربیننده ترین برنامه این مرکز در پاییز و زمستان امسال شناخته شود.

علیرضا تاج شهرستانی بازیگر نقش ولی که شخصیت اصلی این سریال است، با هنرمندی خود این نقش را جذاب و دیدنی ایفا کرده و مورد توجه مردم و علاقمندان قرار گرفته است. به همین منظور گفتگوی کوتاهی‌ با این بازیگر محبوب و با اخلاق در حاشیه فیلمبرداری این سریال انجام داده داده ایم.

وی در صحبت هایی گفت: بازخوردهای مردمی جایزه خیلی خوب بوده و به نظر من در سری چهارم پربیننده تر از قبل است. شخصیت ولی در هر سری از سریال درگیر ماجرای مختلفی است. او مثل همین آدم های کوچه و بازار جامعه است، مثل همین مردمی که در روزمره خود اهداف، آرزوها و خواسته های شخصی خودشان را دنبال می کنند. ولی یک مرد گیلانی است که رفتارها و خصوصیات خوب و بد خودش را دارد‌. در این برهه که ایام انتخابات هم هست، این شخصیت خودش را توانسته به رقابت انتخاباتی برساند و دنبال آمال و آرزوهای خودش است.وی با اشاره به کسب رتبه اول جایزه در نطرسنجی مرکز پژوهش های صدا و سیمای مرکز گیلان از عوامل این اتفاق گفت: از این خبر و اتفاق خوشحالم. عامل اصلی این اتفاق نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان سریال آقای علی حلوی هستند. بعد از ایشان اسپانسر سریال آقای هودنه مدیر گنجینه شهر فرش خزر که حمایت کردند و گروه خوب پشت و جلوی صحنه که در این کار بسیار زحمت می کشند.

تاج شهرستانی در پاسخ به این سوال که آیا این سریال پتانسیل رسیدن به فصل های بعدی را دارد یا خیر گفت: با توجه به این چهار سری و بازخوردهایی که می بینیم بنظرم اگر همچنان  مردم کار را دوست داشته باشند و روند داستان همینطور خوب پیش برود، به نظر من کار کشش و پتانسیل رسیدن به سری های بعدی را هم دارد.

 وی در خصوص دلایل در اوج ماندن جایزه از سری اول تا چهارم نیز گفت: من فکر می کنم علی حلوی بعنوان نویسنده و کارگردان اثر، بیننده را دست کم نگرفت. آن لحظه ای که ما فکر کنیم هرچیزی را که تولید کنیم تماشاچی خوشش می‌آید قافله را باختیم. مردم ما روز به روز با دسترسی به رسانه های مختلف سخت پسند تر می شوند و به راحتی از کنار هرکاری رد نمی شوند و نگاه ژرف و عمیق دارند.این بازیگر محبوب استان در پاسخ به سوالی راجع به تولید مجموعه های تلویزیونی شبکه های سراسری در استان گفت: بنظر من اشکالی ندارد که یک مجموعه خارج از استان، در داخل گیلان فیلم یا سریالی را تولید کنند. اما همین فرصت هم به سازندگان داخل استان هم داده شود که به این موقعیت، فرهنگ و آیین این منطقه اشراف دارند کار تولید کنند و از شبکه های سراسری پخش شود. ما این پتانسیل را داریم.

وی در پایان صحبت های خود ضمن تشکر از نویسنده و کارگردان، عوامل فنی و بازیگران سریال از همراهی و لطف مردم نسبت به سریال جایزه قدردانی کرد و همچنین درخاتمه گفت: از زحمات همسرم بخاطر حمایت های همیشگی شان بسیار متشکر و سپاسگزارم.

گفتگو: اکبر حیدرپور – عکس: نعیم اسمی

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=7342

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: